חשד לרצח בחולון: גופת אדם בן 57 נמצאה הבוקר (שבת) בדירה ברחוב הר הצופים שבחולון. לפי הודעה של המשטרה, מדובר באירוע על רקע פלילי. כוחות משטרה הגיעו לזירה ובהמשך התגלה כי מדובר בגופתו של גבר תושב רמת גן, שהוכרז כנעדר. במשטרה פתחו בסריקות אחר החשוד במעשה, בן 63 תושב העיר חולון שהיה עימו בקשר. עוד עלה כי הקורבן אותר בדירתו של החשוד, וכי הוא נמצא כשסכין נעוצה בגבו.



באמצע השבוע התרחש אירוע נוסף על רקע פלילי, כששני פצועים כבני 16 הגיעו עצמאית לבית החולים אסף הרופא לאחר שנפגעו מירי בשדרות צה"ל שבלוד. אחד מהם נפטר מפצעיו בבית החולים ומצבו של השני הוגדר קשה. חקירת המשטרה העלתה כי הרקע לאירוע היה קטטה בין שני הנערים, כשהמניע היה סכסוך בין חמולות בעיר. באותו השבוע התרחש ניסיון חיסול נוסף בעיר, כשצעיר ערבי נפצע קשה מירי. במקביל לאירוע זה, נפצעו שני צעירים בני 18 באירוע ירי נוסף ברמלה ופונו גם הם לבית החולים אסף הרופא.

גופת גבר כבן 57 אותרה בדירה בחולון


מאחור יותר פרסמה משטרת ישראל כי היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר החשוד ברצח. החשוד, אלפונסו עזריה, בן 63, תושב חולון, נראה לאחרונה מתחת למחלף ההלכה על נתיבי איילון, כשהוא לבוש בחולצה כחולה מכופתרת ומכנסי ג'ינס. גובהו של החשוד 1.78 מ', עיניו חומות ושיערו קצר בצבע חום.



במשטרה מדגישים כי כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה או לטלפונים: 03-5555222 או 03-5027911.