חשד לפגע וברח באילת: נהג רכב פרטי פגע היום (שישי) בהולכת רגל ברחוב לוס אנג'לס שבעיר ונמלט מהמקום. הולכת הרגל פונתה תחילה לבית החולים "יוספטל" ולאחר מכן, בשל מצבה הקשה, היא הועברה לבית החולים "סורקה" בבאר-שבע במסוק. ממשטרת ישראל נמסר כי נפתחה חקירה אודות התאונה וכי שוטרים ובוחני תנועה חקרו ובחנו את הזירה ואספו ממצאים לצורך בירור הנסיבות, ועושים כעת מאמצים להגיע לנהג הפוגע. מוקדם יותר, רוכב אופניים כבן 40 לאחר שנפגע מרכב בכביש 436, בסמוך לגבעון. הוא נפצע נפצע באורח בינוני עם חבלות בראש והועבר להמשך טיפול רפואי בבית החולים. 



בחודש מרץ האחרון נהרגה הילה מיכלי נחמן ז''ל בתאונת פגע וברח בכביש 6 לאחר שאיבדה שליטה על רכב ועצרה בשולי הכביש, כשיצאה מרכבה, פגע בה בעוצמה רכב חולף ונמלט מהמקום. נהג הרכב הוא יוסי כהן, בן 60 מחדרה, מנכ''ל חברת UMI להשכרת רכבים, הסגיר את עצמו למשטרה וקשר את עצמו בחקירתו למקום התאונה. בהארכת מעצרו, קרוביה של נחמן ז''ל הטיחו לעברו: "רוצח, איך אתה יכול להפקיר פצועה בכביש? אתה לא מתבייש? הפקרת אותה שם, איך היה לך את האומץ להכחיש? אם רק היית עוצר אולי היית יכול גם להציל אותה? רצחת אמא לשלושה ילדים. השארת אותם יתומים קטנים. אתה פשוט פושע. אנחנו נרדוף אותך כל החיים. מנוול. תראה את הפרצוף שלך?".



הילה מיכלי נחמן ז''ל
הילה מיכלי נחמן ז''ל



אורי רז, חבר של משפחתה מיכלי, סיפר על ההיכרות עם מי שהייתה עבורו מודל ודוגמה למצוינות. "הכרתי את הילה 25 שנה, היא הייתה אשה מדהימה והיא גידלה אותי, דמות לחיקוי והערצה". הילה הצטיינה בהכל, היא אימנה ילדים בכדור-מים והייתה שחקנית נבחרת. כמו כן היא הייתה אמא למופת לילד בן שלוש ושני תאומים בני שלושה חודשים. היא השיגה את מה שרצתה ועשתה הכל במצוינות, גם את הלימודים בראיית חשבון".