צוקרברג אשם? גבי גזית התייחס הבוקר (ראשון) בתוכניתו ב"רדיו ללא הפסקה", 103FM לדברי השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, על כך שמייסד פייסבוק אשם בהסתה לטרור: "תודה לך השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, על שפיצחת לנו תעלומה שחמישים שנה לא הבנו אותה ואני בטוח שצוותי פרס נובל כבר בדרך אליך. אחרי עשרות שנות דור הצלחת לזהות למה יש טרור בשטחים, למה נהרגים יהודים, למה שום דבר לא עוזר, למה גם מחר וגם מחרתיים ייהרגו עוד גבר ועוד אישה ועוד תינוק. ולא רק מחר ומחרתיים אלא גם בשנה הבאה ובעוד עשר שנים. עד היום לא ידענו את התשובה, חוץ מזה שהערבים רעים, אבל הנה הראשון לזהות, גלעד ארדן.




פעם לימדו אותנו שערפאת הוא הכור הגרעיני של הטרור, ואפילו היו כאלה שחשבו שאם ייעלם אז הקיצונים ייעלמו איתו. אחרי שהלך ערפאת נמשך הטרור, ואז הסבירו לכם שזה החמאס, אלה הרעים האמיתיים. אבל החמאס הפסיד בכל המלחמות והטרור נמשך בכל הגדה, מצפון ועד דרום, גם ללא מעורבות שלו. ואז חטפו עצבים על אבו מאזן, 'אבו מאזן הוא הגלגול העכשווי של ערפאת', נימקו לכם חכמי הדור. אז אבו מאזן בשטח ואף אחד כבר לא במתח וצריך לחפש את האשם הבא בהתקפות הטרור.



ואז קם בבוקר השר לביטחון-פנים ארדן ורגע אחרי שמינה את המפכ"ל ההזוי ביותר בתולדות המשטרה, הצביע על האשם העיקרי בטרור. והנה, תראו איזו מחשבה מקורית. האשם הוא לא ארגון טרור, לא מנהיג ערבי, אפילו לא מוסלמי, הוא בחור יהודי חננה מארצות הברית.



חלק מדם הנרצחים הוא על ידיה של פייסבוק
, הפליא לנתח גאון התקשורת ארדן. פייסבוק היא הבעיה, היא מעודדת מחבלים, ואדון צוקרברג, אומר ארדן, צריך לעשות ניטור עצמי. גדול, ארדן. אם פייסבוק ינעל את שעריו לארגוני הטרור הם יתחילו לאהוב את הכיבוש, את הדיכוי, את ההתעללות, את הביזוי וההשפלה שהעם הזה עובר כבר חמישים שנה? וואללה, ארדן, אתה מבוזבז בתור שר לביטחון פנים עם עומק מחשבה כזה.


ניצולי השואה היו ראשונים בתור לתאי הגזים, ועכשיו אחרונים בתור למשכורת


בשבוע שעבר ליווינו, יזמנו, צעקנו, בכינו, התחננו, העלבנו ואיימנו על כל האפסים, שלא דואגים לניצולי השואה, וניסינו לעשות הכל כדי שביום שישי, שלשום, יקבלו את קצבתם המתעכבת. אז כמו שחשבנו, הקצבה לא הגיעה כמובן, אף אחד לא דאג לזה. לא החברה להשבה, לא משרד האוצר העלוב, לא ראש הממשלה המנותק, שאגב מחר יוצא לסיור באפריקה, שעלותו בדיוק הסכום שצריך לתת לאומללים הנצלים עכשיו בחום, וגם וועדת הכספים החליטה, בניצוחה ההזוי של מרב מיכאלי, לדחות שוב את ההחלטה בשבוע ימים.

ביום שישי כל המדינה קיבלה משכורת. מנהלי הבנקים קיבלו מאות אלפי שקלים, השרים קיבלו, הח"כים קיבלו, כל המנכ"לים קיבלו, ואפילו יו"ר החברה להשבה קיבל את שמונים אלף השקלים שלו בזמן. אז מה עכשיו? כרגיל כלום. ניצולי השואה היו ראשונים לעמוד בתור לתאי הגזים ועכשיו הם אחרונים בתור של מקבלי המשכורת. כל מה שחסר זה רק תזמורת הנשים של אושוויץ, שילוו בנגינה את ההתעללות החוזרת.