בשבוע שעבר תקפה אודליה כרמון (אחת מהמתלוננות על קצב, "א’ ממשרד התחבורה") בחריפות את ההמלצה שהתקבלה בוועדה לשיקום האסיר לשחרר את הנשיא לשעבר משה קצב. “אני מבקשת להביע את תמיהתי על הזיגזג הלא הגיוני והלא מוסבר בעמדת הרשות ואת התנגדותי הנחרצת לקיצור עונשו של האדם שפגע בי ובנשים כה רבות”, כתבה. “בית המשפט קבע כי מדובר באדם שקרן וחסר מצפון. הקורבנות צפויות לספוג שוב מטר של רעל וארס, חוסו עליהן ולא על עבריין מין סדרתי”. 

אתמול אמרה ל"מעריב־השבוע: “יש בי אופטימיות זהירה בכל הנוגע להחלטת הוועדה. עם זאת, אני מבטיחה שאם קצב יפתח את פיו וישמיץ את הקורבנות, נתבע אותו”. כרמון מקווה שוועדת השחרורים תדחה שוב את בקשת קצב. “הוועדה לא מחויבת לקבל את הקמפיין לשחרור מוקדם של קצב" אומרת כרמון ומוסיפה: “אם הוא ישתחרר, כל אישה שנפגעה, ומהססת להתלונן ורואה כי העבריין הבכיר במדינה משתחרר בחסותה – היא תמשיך להירתע מלהגיש תלונה”.  

עדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר (שב"ס) תתכנס הבוקר (רביעי) כדי לדון פעם נוספת בבקשתו של הנשיא לשעבר משה קצב לניכוי שליש מעונש שבע שנות המאסר שנגזר עליו, בגין שורת עבירות מין.

הפרקליטות צפויה להתנגד גם הפעם, כאשר קצב יתייצב שוב בכלא מעשיהו בפני חברי הוועדה ויבקש מהם לאפשר לו להשתחרר ולשוב לחיק משפחתו. 
"משה קצב דרוך ומצפה בכיליון עיניים ובקוצר רוח לדיון", מסר פרקליטו, עורך הדין ציון אמיר. "הוא מקווה שבכך  תסתיים הפרשה והוא יוכל לחזור לחיק משפחתו. התוכניות שלו הן משפחתיות לחלוטין - לבלות כמה שיותר זמן עם נכדיו". 

בפעם הקודמת שקצב התייצב בפני הוועדה  חבריה דחו את בקשתו לשחרור מוקדם. "האסיר תופס עצמו כקורבן, עסוק בהאשמת גורמים חיצוניים במצבו, מתנהל עדיין בצורה כוחנית ועסוק בעצמו, בצרכיו, בהפסדיו ובמחיר שהוא ומשפחתו שילמו בלבד. גם לאור שאלות הוועדה, לא הביע האסיר חרטה או אמפתיה כלפי נפגעות העבירה, אלא חזר וציין את המחיר הכבד שהוא שילם ומשלם", כתבו בהחלטתם.

לבקשתו הפעם יצרף קצב חוות דעת של הרשות לשיקום האסיר, שלפיה נבנתה עבורו  תוכנית שיקום מפורטת ליום שאחרי. כמו כן הוא יציג תסקיר של המרכז לבריאות הנפש של שב"ס, שלפיו הערכת המסוכנות המינית הנובעת ממנו נמוכה.