פרקליטות מחוז תל אביב הודיעה היום (רביעי) לחשוד בביצוע מעשה מגונה בצעירה מתל אביב במהלך מסיבת פורים בהיכל התרבות, כי החליטה לסגור את התיק נגדו, בעילה של חוסר אשמה. מהודעת הפרקליטות בנושא היום, עולה כי על פי חומר הראיות בתיק נמצא כי החשוד, שאינו מכיר את המתלוננת, הרים אותה במהלך המסיבה והתקדם כשהוא נושא אותה בידיו, שלא בהסכמתה. לצד זאת, מבחינת התיק עולה כי אין בו ראיות לביצוע מעשה מגונה, בדגש על כוונה מינית פלילית מצד החשוד.

עוד נמסר מהפרקליטות כי בתיק זה נבחנה גם האפשרות להאשמת החשוד בעבירת תקיפה, המתבטאת בהרמת המתלוננת ובנשיאתה, שלא בהסכמתה. אך לאור הנסיבות הקשורות במעשה, לרבות התנצלות החשוד, הוחלט כי אין מקום להגיש נגדו כתב אישום. "עילת הסגירה הינה מכלול נסיבות העניין אינו מצדיק הגשת כתב אישום", נכתב בהודעת הפרקליטות. הבוקר קיבלה את ההודעה גם הצעירה המתלוננת, אך היא ביקשה שלא להגיב לדברים. 
 

"הרים אותי באוויר וסחב אותי לאזור חשוך"

כזכור, המקרה נחשף כאשר הצעירה העלתה פוסט לפייסבוק, בו טענה כי עברה תקיפה מינית במהלך מסיבת פורים. "ביום חמישי האחרון, ערב פורים ה-24.3, יצאתי לבלות במסיבת פורים בהיכל התרבות בתל אביב", כתבה כשפורסמה הפרשה. "בתחילת הערב אחת מחברותיי ביקשה ממני להתלוות אליה לשירותים ואני והיא עזבנו את מתחם המסיבה והלכנו יחד.
 

"בזמן ההמתנה (מחוץ לשירותים) יצא משירותי הגברים גבר שאינו מוכר לי, ניגש אליי, ובלי להוציא מילה מפיו הרים אותי באוויר כאשר הוא אוחז בישבני והתחיל לסחוב אותי לאזור חשוך בקצה המסדרון שבו אין אנשים (ונמצא מחוץ לאיזור המסיבה ורחוק משדה הראייה של השומר שישב בפתח השירותים). בתחילה חשבתי שמדובר בבדיחה, ביקשתי ממנו שיוריד אותי אך הוא לא הגיב, הצמיד אותי חזק יותר אליו והזרועות שלו חובקות אותי בעוצמה, כך שלא הייתה לי אפשרות להשתחרר".
 "התחלתי להילחץ", הוסיפה. "צעקתי עליו שיעזוב אותי, אך הוא המשיך להתעלם, ובמבט קר ונחוש המשיך לסחוב אותי לקצה המסדרון (כאשר ידיו אוחזות בי מתחת לחצאית אשר לבשתי). ניסיתי להדוף אותו באמצעות ידיי, אך זה היה מאבק אבוד לאור כוחו ומבנה גופו השרירי. למזלי הגדול והרב, רגע לפני שהוא מבצע בי את זממו, הופיע בעלה של חברתי, התקדם במהירות לכיווני ובאותה שנייה הבחור שתקף אותי, זרק אותי לרצפה וברח חזרה אל תוך המסיבה".