אישה נשואה, בת 47, שהגיעה לביקור משפחתי, נמצאה ירויה בפלג גופה העליון בבית של קרוב משפחה בכפר בעיינה. הדיווח למשטרה נעשה סמוך לשעה 11:30 וכשעתיים לאחר מכן ביקשה המשטרה צו איסור פירסום על חקירת הרצח. מהפרטים שכן מותר לפרסם עולה כי מדובר כאמור באישה תושבת כפר יאסיף, שהגיעה לביקור בבית קרוב משפחה בכפר בעיינה. הסיבות להגעתה למקום לא ברורות, אבל מה שכן מותר לומר כי הוא כי נורתה מטווח קצר יחסית. צוותי מד"א שהוזעקו לזירת האירוע נאלצו לקבוע את מותה אל האישה הירוייה.



המשטרה שהוזעקה למקום החלה בחקירת האירוע כשכל כיווני החקירה נבדקים, בין היתר כיוונים ידועים במגזר הערבי. שכנים שהיו באיזור ידעו לשחזר את קולות הירי אבל לא ידעו בוודאות לקבוע מתי הם נשמעו. עם זאת, תושבי הכפר משוכנעים כי מדובר כאן באירוע פלילי שהאישה נפלה קורבן למעשה.



"יש כאן תופעה, שלמרות המבצעים לאיסוף כלי נשק עדיין כל אחד מחזיק כלי ירייה בבית שלו", אמר תושב בעיינה המתגורר בסמוך,  "כל אחד יכול לממש את איומיו בכל רגע נתון. אנחנו חיים כאן בפחד. אסור להסתכסך כאן על כלום כי לעולם אתה לא יכול לדעת איך כל ויכוח קטן ומטופש יגמר. אני לא יודע מה קרה לאישה הזו אבל אני לא אתפלא עם בגלל איזו שטות היא נרצחה". החקירה הוטלה על חוקרי ימ"ר צפון.