פרסום ראשון: חשד לירי בגינת מתחם השיקום בבית החולים "תל השומר". הלילה (שישי) סמוך לשעה 01:45, בעת שבן כהן ואנשיו ישבו בגינה הצמודה למתחם השיקום בבית החולים שם הוא מטופל לאחר שאיבד את שתי רגליו, נשמעו לפתע קולות ירי שהקפיצו את הנוכחים ואת אנשי בית החולים. אנשיו ובהם מאבטחיו שהובילו את כהן חזרה לחדרו בבהילות. כוחות משטרה ממרחב דן ואנשי חבלה הגיעו למקום, ביצעו סריקות וגם הבוקר שבו כוחות המשטרה למקום.



עדים שהיו בקרבת המקום סיפרו כי "באמצע הלילה נשמעו לפתע שש יריות אחת אחרי השנייה באזור שבו ישבו אנשים המקורבים והמזוהים עם אחד המטופלים. במקום התגלתה תכונה ערה מאוד. ביחידות הצמודות הובחנה פאניקה וחרדה, במיוחד כשהגיעו למקום כוחות משטרה גדולים".



במשטרה מציינים היום כי "אכן עלה חשש לירי מחוץ למתחם אגף השיקום בבית החולים. למקום הגיעו שוטרים שביצעו סריקות, אולם עד כה לא נמצאו ראיות המוכיחות בוודאות אירוע ירי". גורמים במשטרה הדגישו כי יתכן והיה אירוע של השלכת נפצים לעבר היושבים, אולם לא נשלל עדיין חשד כי אכן בוצע ירי. למרות גרסת המשטרה, מתעקשים עדי ראייה: "אנחנו אנשים ששרתו בצבא מספיק אנשים בשביל לדעת ולהבין בירי ולא קולות נפצים. מה גם שהבוקר כפי שנמסר לגורמים בבית החולים, נאספו מספר תרמילים".



כזכור, בחודש ינואר התרחש ניסיון חיסול של העבריין כהן בפיצוץ רכב בצומת הרחובות ערבי נחל פינת שפע טל ברמת גן. היעד לפיגוע היה בכיר בארגונו של עמיר מולנר, שנפגע בפיצוץ ביחד עם מאבטחו האישי. כהן הוא דמות מוכרת מאוד בעולם הפשע. בעבר היה מקורב למולנר, אך היחסים בין השניים עלו על שרטון. בעבר הוא נעצר מספר רב של פעמים, בין 2013 ל-2015, בחשד שהעלים הכנסות בשווי 300 מיליון שקלים וכי היה מעורב בהשלכת הרימונים לעבר סוכנות "סובארו".