גבר ואישה מאחד היישובים בגוש עציון נעצרו בחשד שהתעללו בחמשת ילדיהם, בני חמש, שש, 11, 12 ו-13. זאת לאחר שאתמול התקבל דיווח במשטרת ישראל על ידי גורמי רווחה על אירוע התעללות קשה במשפחה, כששלושה ילדים משותפים לבני הזוג ושניים מנישואים קודמים של הבעל. תחילה נעצרה האם, והיום (שישי) נעצר האב.



צוות חקירה בפיקוד קצין הגיע לבית המשפחה ומיד הבחין בחבלות, חתכים וסימנים כחולים על גופם של כל הילדים. בשל הממצאים זומנו חוקרי ילדים ומעדותם עלתה תמונה קשה מאוד של התעללות לאורך השנה האחרונה.



לאחר מכן הוצא צו חירום להוצאה של הילדים על ידי גורמי הרווחה מהבית. במקביל, ונלקחו עדויות מהשכנים וממורים שמחזקים את עדות הילדים. בנוסף נתפסו מספר כלים אשר שימשו את ההורים בפגיעה בילדים.



האם נעצרה אתמול ובחקירתה הודתה כי היא ובעלה לאורך שנים ביצעו התעללות קשה מאוד בכל ילדיהם . היום נעצר בעלה לאחר שחזר מחו"ל, כשגם הוא נחקר והודה במיוחס לו. השניים הובאו היום לדיון בבית המשפט בהארכת מעצרם.



ניידת משטרה
ניידת משטרה



חשד: אב לשבעה ביצע עבירות מין בילדים



מוקדם יותר הותר לפרסום כי גבר בן 39, אב לשבעה, נעצר אתמול בצפת בחשד שביצע שורה ארוכה של עבירות מין בילדים ובילדות ממשפחתו וכן בקטינים אחרים. על פי החשד הנחקר, החשוד, במקור תושב יישוב בגזרת תחנת ראשל"צ, ששהה בחו"ל עד לפני חצי שנה, תקף את קורבנותיו החל מהתקופה שהיה נער צעיר ועד לשנים האחרונות, בארץ ובחו"ל. הוא הובא היום לדיון בהארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה, בו נקבע כי יוארך מעצרו בעשרה ימים נוספים.



בית המשפט אסר לפרסם את שם החשוד, זהות הקטינים וזהות המתלוננים בתיק. בתוך כך מבהירים במשטרה כי החקירה נמשכת. לחשוד שנעצר אתמול מיוחסות שורה של עבירות מין חמורות, בהן: אונס קטינה מתחת גיל 14 במשפחה, מעשה סדום בקטין במשפחה, מעשה סדום בקטין בגיל 16-14, מעשה מגונה בקטין במשפחה, התעללות בקטין ועוד.