גל 'פגע וברח': במשטרה עדיין ממשיכים בחיפושים אחר נהג הרכב שהתנגש לפנות בוקר (שישי) ברכב אחר בנתניה וגרם למותו של צעיר כבן 18. מבדיקת המשטרה עולה כי הנהג חצה את הרמזור באור אדום, פגע ברכב שעבר בצומת, גרם לפגיעה הקטלנית ונמלט מהמקום. עוד עולה על-פי החשד כי הרכב נגנב זמן קצר קודם. כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר.



תיעוד התאונה בנתניה

פרמדיק מד"א, דוד שוסמן, שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונת חזית צד קשה מאוד בין שני כלי רכב. צעיר כבן 18 שהיה ברכב שנפגע בצידו נמצא שכוב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפציעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".



שבוע קטלני בכבישים


תאונה זו מתווספת לרצף תאונות 'פגע וברח' בימים האחרונים. אמש אירעו שתי תאונות 'פגע וברח' בצפון הארץ. תינוק כבן שנתיים נפצע באורח בינוני מפגיעת רכב פרטי בחניון חוצות אלונים, סמוך לקיבוץ אלונים. לאחר התאונה, נהג הרכב נמלט מהמקום והמשטרה פתחה אחריו בסריקות. מוקדם יותר, בתאונה אחרת, פגע רכב פרטי ברוכב אופניים בנצרת עילית. הרוכב, כבן 42, נפצע קשה, הנהג נמלט מהמקום ואותר לאחר סריקות של המשטרה.



ביום שלישי בלילה התרחשה תאונה קטלנית בכביש 4, סמוך לפוריידיס, וגרמה למותן של תינוקת בת שנתיים, אמה ודודתה. בחקירת האירוע התברר שנהג משאית חצה את הצומת באור אדום והתנגש בעוצמה ברכבן. מעצרו של נהג המשאית הוארך היום בארבעה ימים, זאת בין היתר לאחר שהתברר כי רשומות לחובתו 102 הרשאות תעבורה קודמות.