בפעם החמישית השבוע הצליחו חברי מיזם 100 לחלץ בע"ח שנגנבו מבעליהם, הפעם מדובר במקרה מרגש במיוחד. אתמול בבוקר דיווחו שכנים לקבוצה כי לפני כשבוע נגנב הכלב רינגו מניצולת שואה ערירית בפתח תקווה, אשר היה עבורה כל עולמה. אחת הפעילות, המתגוררת באזור נסעה מיד לבקר את הקשישה רחל כדי לעזור לה וכדי לקבל תמונות של הכלב. לרחל אין טלפון נייד או מחשב והיא מסרה לפעילה את התמונות שצילמה בעבר במצלמה ישנה, הפעילה סרקה אותן והעבירה לשאר חברי הצוות. 

חברי הקבוצה החליטו לפרסם ידיעה לעזרת הציבור בדף הפייסבוק של 'מיזם 100'. ובתוך כשעה בלבד זכה הפוסט למאות שיתופים. חברתו של החשוד בגניבה, קטין מפ"ת, אשר במקרה נחשפה לפוסט בפייסבוק, יצרה קשר מיד עם צוות מיזם 100. היא סיפרה כי החבר שלה טען בפניה שהוא וחבריו מצאו את הכלב באזור וכי לא מדובר בגניבה. בתחקור נוסף של החברה ובידיעה כי הצוות מתכוון לערב משטרה בעניין, הודה הנער בפניה כי אכן גנב את רינגו וניסה למכור אותו. הוא התנצל, הודה בטעות שנבעה מ"שטות של רגע" לטענתו וביקש מאנשי המיזם שלא יערבו את המשטרה. בסופו של יום, הכלב הוחזר בריא ושלם למתנדבים אשר נסעו אתמול בערב כדי להשיבו לרחל שפרצה בבכי מהתרגשות. 
בצוות 'מיזם 100' החליטו השבוע בעקבות ריבוי המקרים מסוג זה, להקים גם מדור מיוחד של דיווחי גניבות בע"ח אשר יורכב מצוות מיוחד שכולל אנשי משטרה בדימוס ועורכי דין.