מועדון אלנבי 40 בתל אביב נסגר שוב היום (שני) וגם הפעם החשד הוא לאונס צעירה במועדון. זאת לאחר שצעיר בן 20 נעצר על ידי שוטרי מרחב ירקון כחשוד באונס של צעירה כבת 17 וחצי, שבילתה במהלך סוף השבוע במועדון. במהלך השבת הגיעה הצעירה לאחת מתחנות המשטרה במרחב ירקון וסיפרה לחוקרים כי בעת שבילתה במועדון אלנבי 40, בלילה שבין שישי לשבת בשבוע שעבר, פגשה בצעיר שבילה במועדון ובשלב מסוים, לאחר ששתו אלכוהול במקום, אנס אותה בשירותים של המועדון.



לאחר התלונה הגיעו חוקרים למקום, אספו את מצלמות האבטחה ולאחר חקירה ופעילות מודיעינית, הצליחו לאתר צעיר החשוד באונס הצעירה. בעקבות הממצאים ולנוכח האירוע החמור החליטו לפנות בוקר במשטרה להוציא צו סגירה למועדון למשך שלושת השבועות הקרובים. בתוך כך, מעצרו של הצעיר הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד ליום רביעי הקרוב והחקירה בעניינה נמשכת.




חשדות נוספים עלו בעבר



כזכור בחודש אפריל האחרון התלוננה צעירה בת 18 כי נפלה קורבן לאונס על ידי שני גברים שהכירה בעת שבילתה במועדון אלנבי 40 בתל אביב. עוד קודם לכן, בחודש ינואר, סגרה פרקליטות מחוז תל אביב את תיק האונס של הצעירה אשר רקדה במהלך ספטמבר, 2015 כשהיא עירומה על אחד השולחנות במועדון וקיימה לכאורה יחסי מין עם מספר צעירים שבילו במקום. במקרה זה סגרה המשטרה את המועדון למשך מספר שבועות אולם כאמור, תיק האונס נמחק לאחר שבפרקליטות קבעו כי הצעירה לא היתה שיכורה בעת ביצוע המעשים.



אלנבי 40. צילום: יח"צ
אלנבי 40. צילום: יח"צ