אלונה יונה, שנפגעה בתאונת דרכים בדרך חברון בבאר שבע שאירעה ביום שישי האחרון, התראיינה הערב (ראשון) לחדשות ערוץ 10 וסיפרה על הלילה שבו נקטפו חיי אביה, זמיר יונה ז"ל, כשנהג איבד שליטה על רכבו, סטה למדרכה ופגע בהם. "ראינו פורד אפור מתקרב במהירות. אבא תפס לי את היד ואמר 'תיזהרו, תיצמדו לקיר' ופתאום הוא התחיל להסתובב בסיבוב והעיף אותנו", היא שחזרה. "ניסיתי לדבר איתו ועם בן זוגו, אבל שניהם היו מחוסרי הכרה. אני הייתי הכי פנימית אז הסתובבתי לצד של אבא וראיתי שהוא לא מגיב, גם נעמי לא. ניסיתי לדבר איתו ואמרתי לו 'אבא תענה לי'".



אבל אביה נפצע באורח אנוש, וכבר אז היה ברור שהסיכוי נמוך לצאת משם בחיים. "אבא שלי היה תקוע ממש מתחת לאוטו, הוא בכלל לא הגיב ועד שבאו הפרמדיקים ואמרו שאין לו דופק. אני נלחצתי, עד שאותו שלפו ראשון והוא עשה קולות של כאב, הוא לא דיבר. הוא האבא הכי טוב. הכי גיבור, הוא מת בשבילנו, הציל אותנו", אמרה הבת בכאב.



תמונות ממצלמות אבטחה שפורסמו הערב בחדשות ערוץ 10 תיעדו את הרגע שבו פגעה המכונית במשפחה. בתיעוד אפשר לראות את השלושה הולכים ברגל לאחר בילוי משותף, כאשר לפתע רכב מסוג פורד מאבד שליטה, פוגע במשפחה ומתנגש בעצמה בקיר. "צחקנו כל הזמו, אבא שלי עשה שטויות, סתם הוא הסתלבט על דברים כמו שתמיד עשה", אלונה נזכרה באביה.









הנהג הפוגע, חייל שנמצא בשירות סדיר, סיפר כי הוא איבד את השליטה ברכבו, ובמשטרה קיבלו את גרסתו. אלונה לעומת זאת, מסרבת לקבל את זה: "מי נתן לו רישיון? אלוהים יודע. זה חוסר אחריות? מי נוסע במהירות בסיבוב. כולם צריכים לדעת את הסיפור על אבא שלי, כמה בנאדם טוב הוא היה. ושאחרים יתחילו להעריך את ההורים שלהם, כי אי אפשר לדעת איך זה ייגמר ומתי".

 

הגן בגופו ונהרג



כזכור, שלושת בני המשפחה נפגעו ביום שישי האחרון, כאשר נהג סטה ממסלולו, עלה על המדרכה ופגע בהם עם רכבו. האב נפצע באורח אנוש, ולאחר מכן מת מפצעיו. יוסי זיסו, חובש מד"א שטיפל בפצועי התאונה סיפר: "במקום הייתה המולה והמראה היה קשה. ראינו רכב על המדרכה שמתחתיו נלכדו שלושה הולכי רגל. חילצנו גבר ואשה כבני 40 ונערה כבת 16. האישה והילדה היו בהכרה מלאה וסבלו בעיקר מפגיעות בגפיים התחתונות. הגבר היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ במהירות לבית החולים".