במרחב ירקון של המשטרה מתנהלת בימים אלה חקירה בחשד לאיומים לפגיעה בחיים אתגר, זאת ככל הנראה בעקבות כתבה שערך העיתונאי על משפחת באומן במסגרת התוכנית "אנשים" של ערוץ 2. במהלך השבוע האחרון, זומן הזמר שימי תבורי למסור עדות בפרשה, זאת לאחר שלפני כשבועיים נחקרו באזהרה בזה אחר זו בת זוגו של תבורי יהודית באומן, בתה הדוגמנית נטלי באומן ובן זוגה. השלושה חשודים כי יצרו קשר טלפוני עם אתגר ואיימו לפגוע בו לכאורה.



בעקבות האיומים, פנה אתגר לתחנת המשטרה והגיש את התלונה. בעקבות זאת, מפקד מרחב ירקון במשטרה נצ"מ יהודה דהן, הורה לפתוח בחקירה, במהלכה כאמור נחקרו בני משפחת באומן ובסיומה הם שוחררו בתנאים לרבות הרחקה מאתגר, מהמפיקים, העורכים והמערכת ל-15 ימים שאמורים לפוג בימים הקרובים.



במשטרה אישרו את דבר חקירתם של בני המשפחה. "זו תלונה שהוגשה בחשד לאיומים ובגינה נחקרו האם והבת באזהרה וכן בן זוגה של הבת. בסיום חקירתם שוחררו בתנאי לרבות צו הרחקה מהמתלונן והחקירה נמשכת".



חיים אתגר מסר בתגובה: "אני מחכה להכרעת הרשויות בעניין ועובד ברגעים אלה לסיים את הכתבה על יהודית באומן שתשודר, אחרי לא מעט עיכובים, בתכנית 'אנשים' בשבת הקרובה בשעה 19:15". את תגובתה של יהודית באומן לא היה ניתן להשיג.



חיים אתגר. צילום: בני בכר