על רקע התלונה שהגיש חיים אתגר, לאחר שטען כי בני משפחתה של יהודית באומן איימו על חייו, העיתונאי חושף הערב (חמישי) חלקים מכתבת התחקיר שהכין על משפחתה של באומן ועל בן זוגה שימי תבורי, שהובילה ככל הנראה לפיצוץ בין הצדדים. בפוסט שפרסם דרך חשבון הפייסבוק של "אנשים", נחשפו ציטוטים מהשיחה, ובה נשמעת באומן אומרת לבן אל תבורי: "אתה לא תשיר יותר במדינת ישראל".



רק היום נחשף כי המשטרה מנהלת חקירה בחשד לאיומים לפגיעה באתגר, ככל הנראה בעקבות הכתבה עליהם שתשודר במוצאי שבת בתוכנית "אנשים". במהלך השבוע האחרון זומן תבורי עצמו למסור עדות בפרשה, זאת לאחר שלפני כשבועיים נחקרו באזהרה בזה אחר זו בת זוגו של תבורי, בתה הדוגמנית נטלי באומן ובן זוגה. השלושה חשודים כי יצרו קשר טלפוני עם אתגר ואיימו לפגוע בו לכאורה.



"אני גומר על הילד הזה"


בעקבות האיומים, פנה כאמור אתגר לתחנת המשטרה והגיש את התלונה. מפקד מרחב ירקון במשטרה נצ"מ יהודה דהן הורה לפתוח בחקירה, במהלכה כאמור נחקרו בני משפחת באומן ובסיומה הם שוחררו בתנאים לרבות הרחקה מאתגר, מהמפיקים, העורכים והמערכת ל-15 ימים שאמורים לפוג בימים הקרובים. במשטרה אישרו את דבר חקירתם של בני המשפחה ומסרו היום: "זו תלונה שהוגשה בחשד לאיומים ובגינה נחקרו האם והבת באזהרה וכן בן זוגה של הבת. בסיום חקירתם שוחררו בתנאי לרבות צו הרחקה מהמתלונן והחקירה נמשכת".



חיים אתגר מסר בתגובה הערב: "אני מחכה להכרעת הרשויות בעניין ועובד ברגעים אלה לסיים את הכתבה על יהודית באומן שתשודר, אחרי לא מעט עיכובים, בתכנית 'אנשים' בשבת הקרובה בשעה 19:15". את תגובתה של יהודית באומן לא היה ניתן להשיג.






תמלול השיחה:

באומן: "אתה עשית את כל הבלגן, לא אלירן, לא אוראל ".

בן אל: "אני עשיתי את זה כן..."

באומן: "אתה לא תשיר יותר! אתה לא תשיר יותר במדינת ישראל!"

בן אל: "מחר אני הולך למשטרה, שאת מאיימת עליי, שאני לא אשיר יותר בחיים".

יהודית: "אם אתה תלך לתקשורת, אני לא מקנאה בך, אם רנה (בנה של יהודית) יראה את אמא שלו בתקשורת, אני לא מקנאה בו. בן, אני לא מקנאה בך".

בן אל:
"אה, אוקיי".

באומן: "רנה ישים את בן אל, אני יודעת, שהוא אמר את זה לשימי. 'אני את הילד הזה גומר עליו'".