גבר בן 39 דקר את בתו בת ה-10 באמצעות מספריים, כל זאת כשבת זוגו ובתם הנוספת בת השבע שוהות בדירה. החשוד נעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים ופונה לבית החולים לאחר שנדקר. הילדה פונתה לבית החולים, מצבה נחשב לבינוני. היא מונשמת ומורדמת. בשעות ה ככל הנראה מתוך התקף זעם וללא כל סיבה שנראתה לעין, בעוד בת זוגו ישנה בחדרה, התנפל החשוד על בתם המשותפת בת ה-10 ודקר אותה מספר רב של דקירות בחזה, כל זאת באמצעות מספריים שאחז בידיו. לשם זעקות הילדה, התעוררה האם, שהזעיקה את המשטרה וצוותי מד"א כדי לסייע לבתה.



לחוקרי המשטרה סיפרה כי לאירוע לא קדם כל ויכוח, וכי היא ישנה באותם רגעי זוועה. לדבריה, ביום חמישי האחרון נכנס בן זוגה לסוג של התקף חרדתי נפשי, וטען בפניה כי הוא רואה את אלוהים והוא מקבל הנחיות ממנו. בת הזוג הוסיפה כי היא פנתה ביחד עם בן זוגה ל"טרם" (טיפול רפואי מהיר), ולטענתה ייתכן כי כתוצאה מהתקף בלתי נשלט, בן הזוג גרם לה לחבלות קשות. שוטרים שהגיעו למקום הבהילו את החשוד לקבלת טיפול ומחר הוא יובא לבית המשפט, שם תאריך המשטרה את מעצרו לצורך חקירה.



בין בני הזוג לא קדם לאירוע חריג, למעט אותו מקרה ביום חמישי. ב-2013 היה איום כלפי ילדיו ובעקבות אותם איומים, הורחק החשוד מבית המשפחה ומילדיו. במשטרה מנסים לחקור את הנסיבות שהובילו להתקף האלים: "החשוד מוכר מאירועים לא מהותיים, ולא היה למשטרה מידע לגבי אלימות במשפחה, למעט אירוע מ-2013 שטופל. במקרה האמור, עפ"י עדות של בת הזוג, שנתמכת בעדויות נוספות, הבעל לקה באחרונה בהתקף, ככל הנראה נפשי, והוא אף הובל לקבלת טיפול לקבלת אירוע. המשטרה תמצה את החקירה עד תום".