משטרת ישראל בודקת חשד לניסיון חיסול בנהריה, לאחר שמטען חבלה הוצמד היום (שני) לרכב של אחד מקרובי בכירי העבריינים בצפון. במסגרת מאבקי שליטה וכח בין עבריינים, נרשם לפני מספר שעות אירוע שרק בנס לא גרם לעשרות פצועים ואולי גם הרוגים. בעל הרכב שאליו הוצמד המטען רב העצמה הוא קרובו של אחד העבריינים, אך אינו מוכר למשטרה. המטען פורק ברגע האחרון ללא פגיעות בנפש.
על פי החשד, האירוע הוא חלק מהמלחמות בין העבריינים מיכאל מור ושמוליק הרוש. האחרון, שפרש לפני מספר שנים מארגונו של מור, מנהל מאבק כוחות מולו והשניים, כך על פי החשד, מעורבים בכמה אירועים קשים.  הסכסוך בין מור להרוש פרץ בתקופה שבה שהה מור בחו"ל, בשנים 2014-2013, ובמהלך 2014 אחיו של מור נרצח. בינתיים, הוא חזר ארצה ומאז נרצחו עוד שניים מאנשיו בנהריה. במקביל, על פי החשד, נעשו ניסיונות לפגוע באנשיו של הרוש ברחבי הארץ.
שעה וחצי של ניסיון נטרול 

האירוע היום התרחש ברחוב אחד העם בנהריה, רחוב שקט במרכז העיר. למקום הוזעקו כוחות משטרה שביקשו מהתושבים ברמקולים שלא לצאת מבתיהם. במשך שעה וחצי נטרלו את המטען הכבד שהוצמד לרכבו של אחד התושבים. החוקרים החלו לחקור את נסיבות האירוע שהוגדר כפלילי. כאמור, כשהתבררה זהותו של בעל הרכב שאליו הוצמד המטען, העריכו במשטרה כי המטען הוטמן ברכב במסגרת המאבקים בין העבריינים הנהריינים מור והרוש.

בנס לא היו הרוגים. צילום ארכיון: חטיבת דוברות המשטרה