הזמרת ריטה מאושפזת בטיפול נמרץ בבית החולים "איכילוב". לפי דיווח הבוקר (שלישי) בגלי צה"ל, סיבת האשפוז היא זיהום שהתגלה בגופה, ומצבה יציב. לפי מנהלתה האישית, מצבה משתפר והיא צפויה להשתחרר בסוף השבוע לאחר שתישאר מספר ימים להשגחה. ההופעות של ריטה ב-16 וב-17 בספטמבר יתקיימו כמתוכנן. 

ריטה (54) נחשבת לאחת הזמרות המפורסמות והבולטות בישראל
. בין שיריה הידועים והאהובים: "אני חיה לי מיום ליום", "עטוף ברחמים", "שיר אהובת הספן" ו"ערב כחול עמוק". בנוסף לפעילותה כזמרת ריטה גם משחקת מפעם לפעם בהצגות תיאטרון, ובשנים האחרונות שפטה בתכנית ריאליטי השירה "הכוכב הבא". 

"סיימתי תקופה רועשת ורגשית, והתחלתי חדשה. אני מרגישה מעוצבת יותר, נינוחה, שלווה ושלמה מתמיד", סיפרה ריטה בקיץ הקודם בראיון נרחב ל"מעריב"."יש לי פאנלים, הרצאות וכיתות אומן. כיום אני משתמשת בצד הרך שבי, לא רק לשירה אלא לחיבור ולקשר בין העמים. אחרי מבצע 'צוק איתן' קיבלתי פנייה מארגון 'הילל' שטען שבקולג'ים בארה"ב ובאוסטרליה יש אנטישמיות גדולה והפגנות ענק נגד ישראל, ושהמצב של הסטודנטים היהודים לא טוב. הם ביקשו ממני להביא את הצד האחר, היצירתי, המחבר והמקשר". 



"אני מתרגשת מהדברים הקטנים. לא גדלתי עם כפית של זהב בפה. באתי ממקום של חוסר, אז הדברים עבורי אף פעם לא מובנים מאליהם. אני עדיין מתרגשת בכל מופע שלי, לא משנה אם הוא גדול או קטן. לפני המופע אני מסתכלת על הקהל, שלאט לאט ממלא את האולם, והילדה שבי, בת השמונה, בהלם כל פעם מחדש שכולם באים לשמוע אותה. זה נרגש אותי ואני פשוט רוצה לרדת מהבמה ולחבק את כולם", אמרה.



ריטה. צילום: גיא כושי ויריב פיין