צמד מגישי הרדיו, שי גולדשטיין ודרור רפאל, התאחדו הבוקר (שלישי) פעם נוספת, בפינת שיחת הטלפון המפתיעה של תוכנית הבוקר של "רדיו ללא הפסקה 103FM". יחד עם ניסים משעל, אורי גוטליב ולאה לב, התקשרו השניים לחברת התעופה הבלגית "בריסל איירליינס", כדי לברך את אנשיה על ההחלטה להחזיר לתפריט המטוסים שלה את חטיף החלווה הישראלי של חברת "אחווה", המיוצר בשומרון. 




 
כזכור, לפני כשלושה שבועות הסירה החברה הבלגית מתפריט הארוחות המוגשות בטיסותיה את חטיף החלווה בטעם וניל ובמשקל 100 גרם, המיוצר באזור התעשייה ברקן. המהלך התבצע בעקבות דרישה של תנועה פלסטינית, שטענה כי המוצר מיוצר בשטח כבוש. אתמול (שני) פורסם ש"בריסל איירליינס" חזרה בה מההחלטה, בעקבות לחץ של משרד החוץ הישראלי ואיומים של ישראלים להחרים את טיסותיה. 

מגישי תוכנית הבוקר, שהתקשרו בשבוע שעבר לנזוף בנציג החברה הבלגית עקב ההחרמה, נשמעו הפעם חביבים הרבה יותר. אולם למרות הניסיונות שלהם להסביר לנציג החברה שענה לשיחת הטלפון במה מדובר, לא הצליחו המגישים לקיים אתו דיאלוג סביר. תחת זאת הם התווכחו בינם לבין עצמם האם יש להגות את שם הממתק "חלווה", כפי שחשב דרור, או "הלווה", כפי שסברו שי ואורי.
ניסים משעל, שהצטרף לשיחה, תהה מי בכלל אוהב חלווה. דרור אמר שהחלווה של "אחווה" לא טעימה, רק חלווה שקונים בחנות טבע מתוך גוש שנחתך במקום. גוטליב ניסה להסביר לנציג חברתה התעופה ששי ודרור כבר לא משדרים יחד. דרור שאל אותו על תמונה שלו בבגד ים שראה בעיתון. לסיום ביקשו דרור ושי מנציג החברה לצחוק, לאחר שביקש תרגום לדבריהם, ומשעל סיכם: "הוא שואל האם מתקשרים אליו מבית חולים לחולי נפש בישראל. הוא רוצה לדעת את שם בית החולים והאם זה מתוך המחלקה הסגורה".