משטרת ראשון לציון מצאה את עצמה היום (שלישי) מטפלת באירוע מעט שונה מהפעילות השוטפת לה היא מורגלת. בשעות הבוקר התקבל דיווח במוקד על קוף שברח מגן החיות "חי כיף" בעיר. גורמי הווטרינריה העירוניים עודכנו, וצוות סיור של משטרת ישראל הוקפץ לחיפושים אחר בעל החיים. לאחר חיפושים, הוא איתר אותו באזור רחוב הנורית בעיר. הווטרינר העירוני ירה לעברו חץ הרדמה, והכלוב מוחזר בשלום לכלוב. 



האירוע התרחש לאחר שמטפלת לא סגרה היטב את דלת כלוב תצוגת הקופים בגן. ארבעה קופים נוספים יצאו גם הם מהכלוב, אך רק קוף אחד התרחק מסביבת התצוגה וברח מגן החיות. 



קוף בראשון לציון. צילום: משטרת ישראל



לפני כחצי שנה, ברח מהספארי ברמת גן קרנף. טיבור, קרנף רחב שפה בן שנה וחצי, יצא מהמתחם האפריקאי בגן החיות הגדול וטייל קצרות ברמת גן. שומרים שעברו בסמוך לשעבר היציאה הבחינו ביונק העצום ומיהרו לקרוא לעזרה. 
 
לפי מה שעולה מדיווחי השומרים, הגיחה לעיר הגדולה הבהילה את טיבור והוא ברח בחזרה לשער היציאה מהספארי, בניסיון לחזור למקום ממנו נמלט. השומרים שראו אותו הזעיקו למקום את המנהל התורן, רוני מכנס, שסייע באותו הזמן בהכנסת האריות לבית הלילה שלהם. מטפלי האריות, פתחו את שער היציאה והכניסו את הקרנף הפוחז בחזרה למקומו והכל בא על מקומו בשלום.

הקרנף טיבור לאחר בריחתו מהספארי. צילום: טיבור יגר