השר לשעבר, בנימין (פואד) בן אליעזר הובא היום (שלישי) למנוחות בבית העלמין בחולון לאחר שהלך לעולמו ביום ראשון ובנו אופיר החליט שלא להגיע ארצה ולהשתתף בהלוויה ובימי השבעה עם משפחתו. "הסיבה שאני לא מגיע זה בגלל איומים של המשטרה. כשהיו בארצות הברית אמרו לי שהם הולכים למרר לי את החיים והסיבה שהם עשו את זה היא כי החקירה שלהם בארצות הברית נגמרה בלי הצלחה, ניהלו אותה בלי כבוד", אמר אופיר בן אליעזר.

"
הם חזרו לארץ ואנחנו יודעים שהחקירה הזאת לא מוצלחת. אני אומר בוודאות ואני אומר את זה עם הרבה כעס, אני משוכנע לחלוטין שהם קברו את אבא שלי. לחלוטין, הם עשו את אבא שלי חולה", הוסיף בן אליעזר. 

הלווייתו של בנימין פואד בן אליעזר. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
הלווייתו של בנימין פואד בן אליעזר. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

צו מעצר לחקירה



כזכור, אתמול שוחחו גורמים בפרקליטות עם עורך הדין המייצג את אופיר בן אליעזר והגיעו עמו להסכם לפיו הוא יורשה להגיע להלוויית אביו כשמיד עם סיומם של ימי השבעה הוא יובא לחקירה. הבן היה אמור לנחות בישראל היום ותוכנן לזמנו לחקירה בתום ימי השבעה. בנו של בן אליעזר מתגורר בארצות הברית ובמהלך החקירה הוא עבר חיקור דין במקום מושבו. לאחר שנדרש שוב לחקירה ונמנע מלהגיע לישראל, הכריזה עליו המשטרה כדרוש. 

אתמול, כאמור, לאור ההודעה על פטירתו של האב בן אליעזר, יצרו גורמים בפרקליטות ובמשטרה קשר עם פרקליטו של הבן והתחייבו בפניו, כי יאפשרו לו להשתתף בהלוויית אביו וכי הוא יובא לחקירה עם תום שבעת ימי האבל. בסופו של דבר הבן החליטה שלא להגיע לארץ בשל אותו צו שתלוי ועומד נגדו.