פתיל קצר:ריב בגלל חסימת רכב בחניה במרכז פתח תקווה הסתיים בתקיפה של אישה כבת 60 על ידי צעירה בת 19 שמשכה בשערותיה והטיחה אותה אל הקרקע תוך שהיא ממטירה לעברה קללות, כל זאת בכניסה למרכז מסחרי בעיר. היום (רביעי) הגישה מחלקת התביעות של המשטרה כתב אישום כנגד הצעירה, בו מיוחסות לה עבירות של תקיפת סתם.



מכתב האישום עולה כי בתאריך ה-29.9 התקבלה במשטרת פתח תקווה קריאה על תקיפה של אישה בכניסה למרכז המסחרי במדרחוב ההגנה שבמרכז העיר. בין המתלוננת לנאשמת התפתח ויכוח סביב מקום חניה והמתלוננת, כך נטען, חסמה באמצעות רכבה, את רכבה של הנאשמת ומנעה ממנה לצאת מהחניה. בתגובה לכך, קיללה אותה הנאשמת וכינתה אותה "מפגרת".



בתגובה לקללות, הודיעה המתלוננת לנאשמת כי אין בכוונתה להזיז את הרכב והיא נכנסה חזרה למשרד סמוך. התביעה טוענת כי בשלב זה נכנסה הנאשמת בעקבותיה של המתלוננת לאותו משרד, העיפה דפים ופריט נוסף שהיה מונח על הדלפק וצעקה שהיא מזמינה משטרה וגרר.



תקפה כשהבינה שהאישה מזמינה משטרה


אחיה של המתלוננת הגיע גם למקום וביקש ממנה להזיז את הרכב. המתלוננת, כך נטען, יצאה בשלב זה לעבר הרכב כשהיא אוחזת בידה במפתחות רכבה. במקביל הגיעה גם אמה של הצעירה למקום והחלה לצעוק לעבר המתלוננת ולקלל אותה "כוס אמק, זבל, רוסיה". באותו זמן התקרב אחיה של הנאשמת לעברה של המתלוננת באופן מאיים לכאורה אלא שעובר אורח שנקלע לאירוע הרחיק אותו מהמקום ומהמתלוננת.



לפי כתב האישום, המתלוננת הודיעה כי בכוונתה להזמין משטרה לנוכח התנהגות הנאשמת ובני משפחתה ובתגובה אחזה בה הנאשמת בחוזקה בידה והמתלוננת הצליחה להשתחרר מאחיזתה. בהמשך, המתלוננת נכנסה למשרדה בשנית כשבכוונתה לדבריה להזעיק משטרה אלא שהנאשמת הלכה בעקבותיה, הכתה באמצעות ידה בעורפה של המתלוננת, משכה בשערות ראשה וחבטה בה עד כדי שהפילה אותה בחוזקה אל הקרקע.



כתוצאה מהמעשים נגרם למתלוננת נזק קל בירך. מעשיה תועדו במצלמות אבטחה שממוקמות במרכז המסחרי ואלו שימשו כראייה מוכחת למעשה התקיפה.