אריה אברמוב בן ה-23 חלה זמן קצר לאחר שחרורו משירות קרבי בחיל השריון במחלת סרטן ריאות אלימה במיוחד, מסוג תאים קטנים. עד מהרה התברר כי אריה הוא בין האנשים הצעירים בעולם שלוקים בסוג הזה של סרטן, אבל גם שכדי להותיר סיכוי להציל את חייו, פשוטו כמשמעו, להחלים ולחזור לשגרה הוא יזדקק לטיפול ביולוגי יקר שאינו ממומן בישראל מסל התרופות על ידי קופות החולים וגם לא במסגרת ביטוח בריאות, העלות של הטיפול הזה היא כ-700 אלף שקל.



עמותת "קו לחיים" התגייסה למען אברמוב וביום ראשון הקרוב יתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה ערב התרמה מיוחד במסגרתו יופיעו להקת ילדי החוץ ועילי בוטנר, הקומיקאי שלום אסייג ואמן החושים ליאור סושרד, כשכל ההכנסות ממכירת הכרטיסים לערב יועברו ישירות אל המשפחה כדי לסייע במימון הטיפול במחלתו הקשה של אריה. כרטיסים ניתן לקנות במשרדי "לאן" בטלפון 8780* ובעמוד שהקימה "קו לחיים" למען אריה. ברשת ניתן למצוא את כל הדרכים הנוספות לתרומה עבור הטיפול שהוא זקוק לו בכתובת www.kavlachayim.co.il/arie

"מרותק למיטה"


"אני בא מבית צנוע. הורי עלו לארץ לפני 40 שנה, השתקעו בחיפה ומאז ועד היום תמיד עבדו קשה למחייתם. אבי ואמי עוזרים לי כמיטב יכולתם אך לא הם ולא אחיי יכולים לשאת בנטל כלכלי כבד כל כך. בתור נער הייתי פעיל בתנועות נוער, הייתי שריונר והשתתפתי במבצע עמוד ענן", סיפר על עצמו הצעיר. בגילוי לב הוא הוסיף: "זו הפעם הראשונה בחיי שאני פונה לעזרה. אפילו הימים הקשים ביותר בטיפולים הכימותרפיים שעברתי עד כה, עם הבחילות, החולשה והימים הארוכים בהם אני מרותק וחלש במיטה לא קשים כמו הרגע הזה שבו אני נמצא כאן ועכשיו, פושט יד ומנסה לפנות אל לבם של אנשים שאיני מכיר".