יצחק גולדשטיין הביא את אחיו לקבר ישראל לאחר שש שנים מייסרות. האחים, שגדלו בנפרד עקב ילדות טראומטית, ניסו לשמור על קשר לאורך השנים, אך הקשר ניתק סופית כשאליהו, האח הבכור, התמכר לסמים והפך לחסר בית. לפני כשש שנים נפטר בתחנה המרכזית הישנה בתל אביב, כשהוא חסר כל, ממנת יתר. המשטרה שלחה את גופתו לקבורה כאלמוני.



"שנתיים לאחר שנטמן התקשרו אלי מהמשטרה וביקשו ממני לאמת כי המנוח הוא אחי", סיפר יצחק, "התמונה שראיתי לא הותירי בי ספק". יצחק ביקש להעביר את אחיו לקבורה יהודית אך חברה קדישא דרשה בעבור התהליך סכום של 10,000 שקלים, שלא היה מצוי בכיסו.



"כמה ימים לפני יום כיפור אני מרגיש שאח שלי קורא לי ומבקש ממני שאומר קדיש על קברו", המשיך גולדשטיין את סיפורו המצמרר. "אני שומע אותו אומר לי: 'אין לי קבר, אני רוצה קבר, אני רוצה לישון'. אישתי, יפעת אריאלי, אשת תקשורת מהשומרון, הפעילה את כל הקשרים שלה ומצאנו שהוא קבור בבית הקברות בגבעת ברנר. נסעתי לשם ואמרתי קדיש על הקבר של אחי."



אך גולדשטיין לא ידע מנוח. הידיעה שאחיו קבור כאלמוני ושלא הובא לקבורה יהודית לא הפסיקה להטרידו והוא פנה לזק"א. כשאלה שמעו את הסיפור הם הודיעו לו שיבצעו את העברת הגופה וקבירתה מחדש ללא תשלום כלל, משום שהם רואים בהבאת יהודי לקבורה יהודית - ערך עליון.



גם ראש עיריית אריאל, העיר בה מתגורר יצחק, תרם חלקת קבר בעבור האח וביום שני התקיימה ההלוויה המרגשת, בנוכחות ראש עיריית אריאל אלי שבירו, ראש עיריית בית אריה אבי נעים שאף ספד למת, וחבריו של יצחק.