משטרת ירושלים עצרה איש חינוך לשעבר באולפנה בעיר בחשד שאנס לפני שש שנים את אחת התלמידות, אז בת 14. לפני מספר ימים הגיעה הצעירה, כיום בת 20, לתחנת שפט במשטרה והגישה תלונה נגד החשוד. מהתלונה עולה כי בעת שהיתה תלמידה בת 14 באולפנה מוכרת ונחשבת בקרב הציונות הדתית בירושלים, הוא נהג לבצע בה עבירות מין חמורות לרבות מעשי אונס.



לדבריה, המעשים בוצעו בתוך שטחי האולפנה, לאחר שהחשוד היה מצליח להערים על השוהים במקום ומבצע בנערה את זממו, מבלי שאיש יפקפק במעשיו.



כאמור, המעשים לכאורה בוצעו לפני שש שנים. מיד לאחר מכן עזב איש החינוך את האולפנה מבלי שאיש ידע עליהם. 



עם הגשת התלונה פתחה המשטרה בחקירה סמויה במסגרתה נגבו עדויות מבני משפחתה של המתלוננת וכן מגורמים באולפנה שבה למדה. לאחר שהצליחו החוקרים לאשש את החשדות כנגד איש החינוך לשעבר ולאסוף ראיות לכאורה המחזקות את גרסתה של המתלוננת, נעצר החשוד והבוקר הוא יובא לבית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לצורכי חקירה.



אתמול נעצר בבירה תושב העיר, גם הוא בן 60, בחשד שביצע עבירות מין בשתיים מאחייניותיו, האחת כיום בת 17 והשנייה בת 23, מאז היו בנו 10. בית משפט השלום האריך את מעצרו בחמישה ימים. התלונה הוגשה על ידי בת ה-17, שטענה כי נפלה קורבן לעבירות מין שביצע בגופה דודה במספר הזדמנויות שונות. במהלך החקירה הסמויה עלה החשד שגם אחותה של המתלוננת, נפגעה מהדוד.