טל ואביעד התייחסו בתכנית הבוקר של eco99 לראיון שהעניקה השחקנית אנג'לינה ג'ולי במהלך ביקורה בקמבודיה ובו דיברה לראשונה על הגירושים המתקושרים מבראד פיט. היא אמרה: "התראינה בקמבודיה ודיברה על הגירושים שלה ואמרה: "אני לא רוצה לדבר על זה יותר מדי. זו היתה תקופה קשה מאוד. אנחנו משפחה ותמיד נישאר משפחה, אנחנו נתגבר, בתקווה שנהיה משפחה חזקה יותר לאחר מכן, כולנו עברנו זמנים קשים. אני מתרכזת בילדיי, בילדים שלנו, ואני מתרכזת בפתרון הבעיות".



אביעד: "נראה לי שהשתעלתי כי נתקעה לי קלישאה בגרון".


טל: "היא התראינה בקמבודיה, מה את מתראיינת בקמבודיה?"


אביעד: "היא אדם טוב ומיטב ויש לה איכויות, היא עדיין אנג'לינה ג'ולי, היא לא הבינה את זה שהצטלמה עם תיק של לואי ויטון בקמבודיה".


טל: "זה התל"ג השנתי של אדם שחי בקמבודיה".


אביעד: "ושמדונה תעזוב את מלאווי, אלה מדינות עולם שלישי שהיא לא החברה השמנה שלכם, המשפחה אמרה שמדונה לקחה יותר ילדים ממפ"אי בפרשת תימן. אולי היא הייתה בתימן, מאיפה ליהקת אותם, מאיפה את לבושה בכל כך הרבה כסף.





אביעד: "לאנג'לינה יש רומן חדש עם ג'ארד לטו".


טל: "עוד פעם שחקן?"


אביעד: "זה בגלל שהם בתעשייה".


טל: "מה עם מהנדס או אגרונום?"


אביעד: "תאר לך אותה עם אגרונום. על פי השמועות זה הריבאונד שלה, כשהם התגרשו חשבתי לעצמי מי תהיה בת הזוג הבא של שניהם. יש מלא ילדים. אביעד יש יותר ילדים מימים. זה לא שהם יעברו לגור ביחידת דיור במושב".



"זן חדש של סחלבים קיבל את השם של ביבי ושרה, מה בסחלב מזכיר אותו?"



טל ואביעד התייחסו בתכנית גם לביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בסינגפור. "נתניהו אמר שזה הביקור הראשון של ראש הממשלה בסינגפור. למרות שרבין היה שם לפני אבל לא בביקור רשמי", ציין טל בתחילת השיחה. אביעד הסביר: "מי שלא יודע, ביבי אמר את זה לראש הממשלה הסינגפורי וזה ענה לו שרבין היה לפני. ביבי מנסה להשכיח כל מה שרבין עשה. הוא לא קיבל סחלב, יכול להיות שקיבל אבל זה לא שלהם, זה נשאר שם". הוא הוסיף כי "זן חדש של סחלב שקיבל את השם של ביבי ושרה, מה בסחלב מזכיר אותו, זה שהוא רקוב ואולי יבצבץ בעתיד. נראה לי שהוא מדביק את הפרחים האחרים".





אביעד: "ביבי עלה על קטע שהשיער שלו מאוד מצחיק ומתעלמים ממה שהוא עושה, ואז הוא יגיד בעתיד שיצחקו על צבע השיער שלו".


טל: "שחור פחם קליאופטרה, הוא מתאים את צבע השיער לאירוע. הוא הגיע עם שיער שחור, זה או לשבת עם שרה או עם הצוות והוא מסתובב עם נייר הכסף במטוס".

אביעד: הייתי במספרה אתמול והייתה אישה שרבה עם מישהו בטלפון וחיברה בין ביטויים שלא כדאי להגיד כמו תליתי את החליפה. היא צעקה על מי שדיברה איתו אני אוציא אותך מהסרט שאתה חי בו בפיצנטה. היא אמרה את זה תוך כדי צביעת שיער".