בבית הדין הרבני כבר שמעו הכל. אבל תביעה מהסוג שהונחה על שולחנם השבוע השאירה גם את הדיינים המנוסים ביותר פעורי פה. "אשתי השפילה אותי במסיבה משפחתית וטענה כי 'אני חתול קטן במיטה'", טען בעל שתובע מאשתו פיצויים. בכתב תביעה ארוך ומפורט, מגולל הבעל מערכת יחסים מוזרה ביותר שלא משאירה לדיינים יותר מדי מרחב תמרון.
 
תחילתה של הדרמה לפני חצי שנה. אז עמדו בני הזוג מתחת לחופה. האישה היא מפתחת אפליקציות בחברה גדולה, בתחילת חודשי ההיריון שלה. הבעל איש הייטק, שטען באמצעות עורכת הדין שרין סולן בתביעתו כי ממש באותם רגעים מרגשים, בנוכחות בני משפחה, היא זרקה לעברו את המשפט הבא: "אני מתחתנת איתך אבל מתכוונת להתגרש ממך בתוך כמה חודשים" הוא הוסיף כי "זה היה כל כך בוטה שאפילו הורי שמעו את זה".
 
לדבריו, ייחס את התבטאויות רעייתו להורמונים של ההיריון שכן הזוג נישא בעוד האישה  בהיריון. עו"ד סולן הוסיפה כי "חלפו כמה חודשים והאישה הטיחה לעבר בעלה 'אתה חלש מאד במיטה לעומת החבר הקודם שלי". בשלב מסוים העלבונות רק גברו ואז לדבריו במהלך מסיבה משפחתית גדולה היא השפילה אותו כשזרקה לעברו מספר פעמים "אומנם בליווי צחוק גדול, את המשפט 'אתה ארנבון שלא מסוגל ליותר מדי".
 

עו"ד סולן מבקשת בשם הבעל להורות על בדיקת אבהות, כדי שידע האם בנו שנולד זה מכבר היא בנו. כמו כן הוא מבקש מבית הדין לחייב את אשתו בתשלום חד פעמי של חצי מיליון שקלים על פגיעה בשמו הטוב. במקביל הוא מבקש לקבוע כי הוא פטור מתשלום הכתובה, שכן אשתו היא זו שתכננה ויזמה את הגירושין.
 
האישה מסרבת לבדיקת אבהות ומכחישה שהוציאה את דיבתו של בעלה. לטענתה דבריה היו בגדר "אמת דיברתי". בשבועות הקרובים יחליטו הדיינים אם להיעתר לבקשות הבעל ולחייב את האישה בפיצוי על פגיעה בשמו הטוב.