חשד לאונס במסיבת פורים: נער בן 17 חשוד באונס של בחורה צעירה בת 18במועדון ברמת ישי. הלילה (שני) לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד 100 על חשד לאונס. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום, שם הבחינו בבחורה צעירה בת 18 מהעיר יוקנעם כשהיא נסערת. הצעירה סיפרה לשוטרים על קטין בן 17 שביצע בה אונס. על פי החקירה, הצעירה הכירה את החשוד בעבר והוא זה ששכנע אותה להגיע למסיבה. כרגע המועדון עצמו לא נסגר למרות מקרים דומים בעבר. 


שוטרי משטרת ישראל ביצעו סריקות לאיתור החשוד על פי התיאור שמסרה הנערה, ועצרו אותו בסביבות השעה 04:00 לפנות בוקר. הבוקר הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת.

אתמול הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב המייחס לנתין אריתראי בן 29 ניסיון אונס ברוטאלי של קשישה בת 80, אותה פגש ברחוב, בתל  אביב בשבת לפני כשבוע. מכתב האישום עולה לכאורה כי הנאשם הכה את הקשישה קשות במהלך מעשיו וחדל רק לאחר הגעת שוטרים למקום. לבית המשפט הוגש בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי בשבת שעברה, בשעות הבוקר המוקדמות, צעדה הקשישה ברחוב בתל אביב, כשהיא נתמכת בעגלה. לפתע ניגש אליה הנאשם, יונס ברהה, דחף אותה וחטף מידיה את העגלה. המתלוננת קראה לעברו "בוא הנה, תביא את העגלה". הנאשם עזב את העגלה, שב והתקרב לקשישה והכה אותה בפניה באמצעות מכות אגרוף. מעוצמת המכות היא נפלה על הרצפה ובעודה שרועה על הקרקע, ברהה גרר אותה למקום נסתר בפינת הרחוב ווידא שאיש אינו צופה במתרחש.

כתב האישום מגולל כיצד מיד לאחר מכן, רכן ברהה לעבר המתלוננת, כשהיא שרועה על הרצפה, ניסה לסובב את גופה ולהפשיל את מכנסיה, בעוד היא שואלת אותו: "בחורצ'יק, למה למה?". בהמשך הפשיל את מכנסיה, פתח את מכנסיו והמשיך להכותה במכות אגרוף ובסטירות וכל זאת, בזמן שהיא ניסתה לאחוז במכנסיה בידה האחת ובידה השניה ניסתה להדוף את הנאשם, כשהיא זועקת לעזרה.