תושב תל אביב בן 70 הואשם היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בביצוע מעשים מגונים בנכדתו בת השבע. מכתב האישום עולה כי הסב ביצע את המעשים מספר פעמים, בעת שקילח את הנכדה ובעת שהתארחה בביתו וישנה במיטתו. בחקירתו הודה בביצוע המעשים ואף התוודה כי עשה דברים דומים גם לבתו, אמה של נכדתו, כשזו הייתה ילדה. לבית המשפט הוגשה בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



כתב האישום, שהוגש באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, מגולל כיצד במהלך החודש האחרון, בשתי הזדמנויות שונות, בילה הנאשם עם נכדתו בקנטרי הסמוך לביתו. במהלך הבילוי הוא קילח את הילדה ואז ביצע בה מעשה מגונה. עוד מתאר כתב האישום כי בליל שישי לפני כשבוע וחצי, עת התארחה הילדה בבית סבה וישנה עמו באותה המיטה, חזר הנאשם וביצע בה מעשה מגונה, למרות שניסתה להתחמק ממנו. למחרת, חזר הנאשם על המעשים.



הילדה סיפרה לאמה על מה שקרה לה. בעדותה במשטרה תיארה האם את המצב הנפשי הקשה בו הייתה שרויה הילדה בימים שלאחר מכן. הילדה עצמה סיפרה באזני חוקרת ילדים על שאירע לה. הסב נעצר ובחקירתו הודה במעשים שתיארה הילדה ואף הוסיף ופירט מקרים נוספים שבהם פגע בנכדתו ואותם הילדה לא ציינה. עוד הפתיע האב את החוקרים כשסיפר להם שכשהייתה בתו בת 15, ביצע בה מעשים מגונים בעת שקילח אותה. בתו אישרה את הפרטים.