גבר מהמרכז נעצר בשבת לפנות בוקר כחשוד בכליאת שווא ואונס של צעירה, סטודנטית מרוסיה אותה הכיר בליל שבת האחרון במועדון בתל אביב. בית משפט השלום בתל אביב האריך במוצאי שבת את מעצרו של הצעיר עד ליום שלישי הקרוב ובינתיים נשלחה הצעירה לבדיקה רפואית. הוא טוען בחקירתו כי יחסי המין עם המתלוננת התקיימו בהסכמה.



בשישי בערב יצאה הצעירה לבילוי במועדון בתל אביב שם הכירה את החשוד שהצליח לתקשר עימה בשפת האם שלה. עם תום הבילוי ולאחר ששתתה ככל הנראה מעבר לגבול היכולת שלה התלוותה הצעירה לבית שמחזיק החשוד בבת ים ושם לטענתה כלא אותה ואנס אותה. בשלב מסוים לאחר ששב לדירה, ניצלה לדבריה שעת כושר ונמלטה מהדירה כדי להזעיק את המשטרה.



בעדותה סיפרה המתלוננת, כי לאחר שהגיעה עם החשוד לדירה בבת ים הוא הפעיל כלפיה כח כדי לאנוס אותה ורק לאחר הגיע לפורקנו עזב את הדירה וירד לשתות משהו כדבריו, לא לפני שהוא נועל את הדלת , כולא אותה בתוך הדירה ומונע ממנה את האפשרות לצאת החוצה. כשחזר לדירה בחלוף פרק זמן מסוים הוא ביקש לקיים עימה יחסי מין פעם נוספת. הפעם כשהבחינה במצבו , החליטה ל"זרום" עמו כביכול וזמן קצר לאחר מכן ניצלה חוסר תשומת לב, נמלטה מהדירה ומיהרה להזעיק את המשטרה. חקירת המקרה נמשכת.