כך מריבה על כלבה הביאה להרשעה בגרימת חבלה חמורה: בית המשפט השלום בתל אביב הרשיע הבוקר (חמישי) את ירון לייזר בריפמן בגרימת חבלה חמורה של חמותו, אילנה רוזנשטיין. באותו אירוע הורשע גם חברו של הנאשם, אמיר דורון דוידוביץ, על פי הודאתו בתקיפת סתם והופנה לשירות המבחן לצורך עריכת תסקיר.

על פי כתב האישום, בריפמן היה באותה תקופה בהליכי גירושין מבתה של רוזשנטיין. באחד הימים, הוא החליט לנסות לקחת את הכלבה קשת שהייתה בחסותה של רוזנשטיין ובתה לידיו, לאחר שרצה שהיא תהיה בחזקתו וטען כי קשת היא כלבתו. רוזנשטיין שמרה על הכלבה עבור בתה, שרצתה אותה בחזקתה.

בריפמן שלח את דוידוביץ לשחרר מרצעותה את הכלבה בעת טיול, והוא שרק לה כדי שתבוא ויוכלו לנסוע מהמקום. רוזנשטיין רצה אחרי הכלבה במטרה לתופסה, אז תקף בריפמן את רוזנשטיין תוך שהוא דוחף אותה בחוזקה, בועט בה וגורר אותה על הכביש. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו למתלוננת שפשופים באמה ובכתף ימין, שברים בצלעות 4 ו-5 בצד ימין – שמהוות חבלות חמורות.

לאחר המקרה פנו רוזנשטיין ובתה לבית המשפט לענייני משפחה כדי להוציא צו הרחקה נגד בריפמן, האוסר עליו להכנס לדירה שבה מתגוררות השתיים או להימצא 200 מ' בקרבתן.

"לאחר ששמעתי את העדויות, עיינתי בהודעות שגבתה המשטרה באתי לכלל מסקנה חד משמעית, כי הנאשמים טוו תוכנית פשוטה, לפיה דוידוביץ ישחרר את הכלבה, בריפמן יקרא לה, קשת תכנס לרכב ותשוב אל בעליה האהוב ואוהב", כתב השופט שמאי בקר בהכרעתו, והוסיף: "דומה כי אם המבצע היה עובר חלק וללא התנגדות, לא היו מתבצעות עבירות פליליות. ואולם, במלחמה כמו במלחמה, ובקרב הגירושים המכוער שבין בריפמן לבתה של רוזנשטיין, החליטה האחרונה, שידעה עד כמה אוהבת בתה את הכלבה, להשיב מלחמה שערה כלפי מי שראתה כחוטפיה של קשת. מכאן קצרה הדרך לגלישת האירוע לפלילים".

השופט בקר אמר בהכרעתו כי הוא מקבל את עדותה של רוזנשטיין, לצד עדי תביעה נוספים שחיזקו את עדותה, מול עדותו רצופת הגרסאות של הנאשם, ולאור תוצאות התקיפה – הוא הרשיע את הנאשם בעבירה של חבלה חמורה.