ארבעה חודשים אחרי שקיבל את אות הנשיא לטוהר מידות לשנת 2017 ובתום 35 שנות שירות העביר היום (ראשון) נצ"מ אפרים (קרמשניט) ארליך, אחד מהשוטרים הבולטים שהותירו אימה וחותם על תל אביב, את יומו האחרון במשטרה לפני שיצא לחופשת השחרור. קרמשניט, אימת בתי הזונות ומועדוני ההימורים בתל אביב, מי שריסק אלפי רולטות והכניס אל מאחורי סורג ובריח שורה ארוכה של מהמרים ועבריינים, הגיע בגיל 57 להחלטה כי עבורו הסתיימה המנגינה במשטרה.



הקצין "מיסטר X", שחשף את אחת מפרשות השחיתות המביכות בתולדות המשטרה - פרשת האחים פריניאן ורצח העבריין פנחס בוחבוט, הציף את הפרשה בכלי התקשורת וגרם להקמתה של ועדת זיילר שהדוח שלה הוביל להתפטרותו של מפכ"ל המשטרה דאז, משה קראדי, נתקל בדרכו לקידום במכשולים רבים וסופח לתפקידים זוטרים, בין היתר במחוז ש"י.



כשבשנת 2007 קיבל את אות אביר השלטון ליוו את האות אקורדים צורמים מצד קצינים במערכת שחששו מקרבתו ואפילו ניסו לנקום בו. מפכ"ל המשטרה לשעבר יוחנן דנינו היה אמנם זה שהעלה אותו לדרגת נצ"מ, אבל גם לא בחל בהגלייתו לנציבות שירות הכבאות לנוכח החשש הכבד שהיוותה דמותו בקרב קציני משטרה בכירים.



אבל קרמשניט לא ויתר. באמצעות פרקליטו, עו"ד פיני פישלר, נאבק ארליך במערכת, עד שמבקר המדינה החל לפעול להשבתו לשורות המשטרה, והשר לביטחון פנים, גלעד ארדן הרים את הכפפה. עם שובו מונה ארליך לסגן מפקד משטרת התנועה הארצית.



עתה, אחרי שמבחינתו הוא יכול לנשום לרווחה, החליט ארליך לפשוט את המדים ולוותר על הארגון שהוא כל כך אהב והפך בו למותג שרבים לא יכולים להתעלם ממנו.