חמישה ימים בלבד לאחר שהורשע בהסדר טיעון בביצוע עבירות מין בארבע נשים, הוגשה היום (שני) תלונה נוספת נגד איש העסקים אלון קסטיאל. האישה הגיעה היום (שני) לתחנת המשטרה וטענה כי קסטיאל ביצע בה עבירות מין. זוהי המתלוננת ה-16 נגדו איש חיי הלילה. 



בשבוע שעבר חתם קסטיאל על הסדר הטיעון, שאושר על ידי בית המשפט, והודה בארבע עבירות של ניסיון אונס, מעשה מגונה בכוח, מעשה מגונה והטרדה מינית, בארבע מתלוננות שונות. בהסדר הטיעון אין הסכמה לגבי העונש שיוטל על קסטיאל.


התובעת מפרקליטות מחוז ת"א, עו"ד רוני מודריק, אמרה כי "במסגרת השיקולים שלנו בהגעה להסדר טיעון, השופט המגשר נחשף לכל חומר הראיות והביע את עמדתו. בנוסף, שקלנו את מצבן של חלק מהמתלוננות ואת הסכמת ארבע מהן בכתב האישום המתוקן. אין הסכם לעניין העונש. התביעה תעתור לעונש מאסר ממושך ומשמעותי מאחורי סורג ובריח". קסטיאל יפצה את המתלוננת בסכום כולל של 125 אלף שקלים בחלוקה הזו: 50 אלף שקלים לשתיים מהמתלוננות, 15 אלף שקל לשלישית, ו-10,000 לרביעית.

על אף הביקורת הציבורית שעורר התיק באשר להסכמתן ואי הסכמתן של נשים לקשרים אינטימיים, וכן באשר לפער בין מספר המתלוננות לעבירות שלבסוף יוחסו בכתב האישום, בפרקליטות סבורים כי ייחודו של תיק קסטיאל בכך שהבהיר בצורה ממשית וחד משמעית כי יש קווים אדומים גם בחיי הלילה.