שופט בית משפט השלום בירושלים איתן כהן האריך היום (רביעי) ב-13 יום את מעצרו של איציק בר מוחא, ראש הכנופייה הירושלמית, בחשד לניסיון רצח של האחים יוסי וסמי מלכה. בבית המשפט נחשף כי מעצרו של בר מוחא ע"י חוקרי ימ"ר ירושלים, נבע מעדות של עד מדינה שקשר אותו למעורבות בשני מקרים נוספים, מלבד זה בגינו נגדו כבר יש לו כתב אישום. 
בביהמ"ש טען בר מוחא כלפי נציג המשטרה: "למה אתם, בימ"ר ירושלים, עוצרים אותי כשיש חקירה גם בימ"ר תל אביב? מה אתם מיחסים לי את הניסיון לרצח בדרום? אתם מנסים לתפוס טרמפ על השם שלי וכל פעם עוצרים אותי מחדש. פרקליטתו, עו"ד נעמה אלחדד, אמרה כי המשטרה אובססיבית כלפי מרשה ועוצרת אותו בלי הסבר מניח את הדעת.
בשבוע שעבר הוגש נגד בר מוחא כתב אישום, כחלק בגין מעורבות עם ארגון הפשע של עודה קוטייר וניסיונות רצח. 

בר מוחא הואשם בספטמבר בבית המשפט המחוזי בבירה בביצוע עבירות של כניסה למקום מגורים בכוונה לבצע פשע והחזקת מכשירי פריצה. הוא נעצר על ידי המשטרה בחשד שקשר קשר לפגוע באחד מיריביו. אולם, כתב האישום שהגישה לבסוף הפרקליטות לא כלל עבירות הקשורות בכך. יחד עם בר מוחא הואשמו יעקב (קובי) לוי ועומר עליאן.
 
בפברואר האחרון הוא התשחרר מהכלא, אחרי שריצה עונש של 13 שנות מאסר בגין עבירות של סחיטה באיומים. הוא הורשע בשעתו בפרשת הבנק למסחר, והיה בין האחראים הישירים לנפילתו של הבנק, שעה שהוביל את עופר מקסימוב, אחיה של אתי אלון, לדירת הימורים בה הפסיד עשרות מיליוני שקלים. מאוחר יותר, בר מוחא וחברי כנופיית ירושלים חטפו את מקסימוב וגבו ממנו סכומי עתק, אותם גנב באמצעות אחותו שהורשעה בגנבת 250 מיליון שקלים מלקוחות הבנק.