הפרקליטות הגישה היום (רביעי) כתב אישום חמור נגד תושבת אשדוד, החשודה בהצתת ביתה, בשעה שהיא וילדיה נמצאים בתוכו. תחילתה של הפרשה לפני כמעט שבועיים, כאשר כוחות רבים של מכבי אש ומשטרה מגיעים לדירה באשדוד בעקבות דיווח על שריפה, ומגלים מחוץ לבית אישה ושני ילדים בני 4 ו 5.

הדיווח הראשוני מפי השכנים היה כי האם הצילה את ילדיה מתוך האש ומנעה אסון גדול. אלא שחוקרי מכבי האש שנכנסו לדירה, חשדו כבר בשלב מוקדם כי מדובר על הצתה מכוונת. האם נעצרה לחקירה ומעצרה הוארך כבר ביום למחרת.

הדירה השרופה באשדוד. צילום: דוברות המשטרה
הדירה השרופה באשדוד. צילום: דוברות המשטרה
על פי החשד, כאשר החליטה האם לעשות את המעשה, היא רכשה שלושה כדורי רעל עכברים מסוכן, אשר תכננה לשתות ביחד עם ילדיה. מעדות בעל החנות שממנו רכשה האם את הכדורים, עולה כי הוא הזהיר אותה כי יש להרחיק את הכדורים מהישג ידם של ילדים והיא התעקשה שהיא צריכה בדיוק כדורים כאלו. בסופו של דבר היא התחרטה והם לא שתו את הרעל. 

מחומרי החקירה שנאספו עולה החשד כי האם השאירה את ברז הגז פתוח וכמו כן, נמצאו מספר מוקדי אש בדירה. האמא הכינה מכתבים בעל תוכן אובדני בהם ציינה כי החליטה לעשות את המעשה מאחר שהיא אינה מעוניינת שהילדים יהוו נטל על אף אחד, ובנוסף שלחה הודעות למקורבים אליה.
בחקירתה טענה האם כי התחרטה על רכישת הכדורים וזרקה אותם לאשפה. בנוסף, היא מכחישה כי מדובר בהצתה וטענה כי חוקרי השרפה טעו בקביעתם.