זוג רופאים המבקשים להתגרש הצליחו לגרור את בית הדין הרבני למבוכה לא פשוטה. האישה טוענת כי מצד אחד בעלה איבד את כוח הגברא, אך מצד שני הוא בוגד בה. עקב זאת האישה דורשת את מימוש הכתובה, אלא שבכתובה נכתב סכום דמיוני של 5,555,555 שקל.



האישה טוענת כי בידיה הוכחות שבעלה סובל מאימפוטנציה, ואף על פי כן הדבר אינו מונע ממנו, לדבריה, להציג מצגי שווא בפני נשים שנהג להביא לדירתם המשותפת כדי לתנות איתן אהבים. "יכול להיות שהוא רימה את כל הרופאים שבדקו אותו אבל לפחות על הנייר הוא רשום כחסר כוח גברא", אומרת האישה.


עו"ד שרין סולן
עו"ד שרין סולן



בני הזוג עובדים יחד, לא באותן מחלקות, אך באותו מרכז רפואי גדול. הבעל טען בבית הדין באמצעות עורכת הדין שרין סולן כי לאחרונה אשתו החליטה לשים קץ לחיי הנישואים שלהם לאחר שנתפסה על ידו בוגדת, וכי היא מעלילה עליו עלילות זדוניות. "מעולם לא נבדקתי לגבי כוח הגברא שלי, ולכן לטענה כי אני אימפוטנט אין על מה להסתמך, אבל בהנחה שכך הדבר איך אני יכול לבגוד? והאם חיבוק או נשיקה כמוהם כבגידה?".

"הדרישה של האישה לקבל כתובה בשעה שהיא זו שהודתה כי בגדה בבעלה והוא מכחיש כל בגידה היא מוגזמת", טוענת עורכת הדין סולן. עם זאת היא הוסיפה: "אנו מבינים שחיי בני הזוג עלו על שרטון, אבל נוכל להגיע להסכם גירושים בשני תנאים: הראשון - הכתובה לא תהיה בסיס להסכם, שכן כידוע לאישה הסכום הנקוב בה נכתב בהלצה, והשני - הבטחה שהבעל יוכל לראות את שלושת ילדיהם מתי שיבקש".