הותר לפרסום כי רס"ר רוברט (רובי) חזק, שוטר סיור בן 29 ממשטרת יפו ותושב חולון, הוא ההרוג אמש (רביעי) בתאונת הדרכים שאירעה בצומת הולץ בתל אביב. חזק רכב על אופנועו הפרטי בסיום משמרת ובדרכו חזרה לביתו. במהלך נסיעתו בכביש 20 סמוך לצומת הולץ אירעה התאונה שבה היה מעורב גם רכב פרטי עם נגרר ונסיבותיה עדיין נבדקות.


צוות רפואי פינה את חזק מזירת התאונה במצב אנוש לבית החולים וולפסון בחולון, וכעבור זמן קצר הוא נפטר מפצעיו. חזק הותיר אחריו הורים, אח, אחות ובת זוג. הלווייתו תתקיים היום בשעה 17:00 בבית העלמין בכוכב יאיר. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל, מחוז ת"א ומרחב יפתח משתתפים בצער המשפחה". 

שאדי מולה, שוטר הממונה עליו במשטרת יפו, ספד לו: "רובי היה שוטר נחוש, אמביציוני וחדור מטרה, ניחן בחוש הומור, יפה ומיוחד. שוטר שהתעקש לעבור ליחידת האופנועים כי האופנוע היה בשבילו הכל, ולאן הביא אותו האופנוע הזה? למקום אחר, לא נודע. זה בלתי נתפס".
 

"אני לא רגיל למצבים כאלה שאני מאבד שוטר שלי", הוסיף. "אני רוצה להתעורר ולחשוב שחלמתי חלום בלהות, אבל המציאות הכתה בי חזק בדיוק כמו השם שלך, רובי חזק. קשה לי לדבר עליך בלשון עבר. תנוח על משכבך בשלום שוטר יקר שלי, רובי שלי. מצדיע לך, שלום חבר".