בפעם הראשונה בתולדות קבוצת תמן, התקיים טקס הענקת תעודות ההערכה והוקרה לעובדים המצטיינים לשנת 2018, בהשתתפות מנכ"לי החברה משה אופק ועדי אדלר, העובדים מכל המחלקות ובני משפחתו של דב שטקלר ז"ל ממייסדי החברה. ועדה מיוחדת  שכללה את מנכ"לי החברה, מנהלי המחלקות ונציג חיצוני, התלבטה רבות בבחירת העובדים המצטיינים. בסופו של ההליך נבחרו ארבעה מצטייני מחלקות, אחד בכל מחלקה ועובד  מצטיין כלל מפעלי. הטקס המרשים שנקרא על שמו של דב שטקלר ז"ל שהיה ממייסדי תמן נערך באולם הייצור וההרכבה של הקבוצה בקיסריה, ובו הוענקו התעודות לכל המצטיינים. 



"זו מלאכה קשה לבחור את הנבחרת הזאת. עובדי תמן ידועים כעובדים מסורים ומקצועיים. תמן זו משפחה אחת גדולה של  אנשים טובים ולבחור מביניהם את הטובים ביותר,  זו היתה משימה כמעט בלתי אפשרית" ציינו מנכ"לי החברה. 

ויטלי סידורנקו נבחר כעובד מצטיין של כלל "תמן" בשל הצטיינות יתרה באיכות ביצוע העבודה. על גילוי מחויבות, רצינות והתמדה, ועל יכולת ללמד אחרים ברמה  גבוהה". ארסן יוחננוב, ממחלקת הדיגום נבחר בשל  "מסירותו לעבודה, מקצועיותו, על היותו יוזם ומשקיע בעבודתו .ומשמש  בכך מודל לחיקוי לעובדים אחרים".
 

בנימין הרטמן, נבחר כעובד מצטיין של חטיבת השיווק  "בזכות מקצועיותו, עבודתו היסודית וההשקעה שלו בכל פרט. יחסי אנוש מצוינים וליווי של הלקוחות ברמה גבוהה ואיכותית". כעובד מצטיין של חטיבת הייצור נבחר טיגראן איסחניאן בשל "התמדתו ומסירותו לעבודה. בשל השקעתו הרבה  ביצור ועזרתו בפיתוח ושיפור מערכות בתחום החשמל". גבריאלה שרון, נבחרה כעובדת מצטיין של חטיבת הנהלה "בשל המחויבות, רצינות, השקעה,  שירותיות ויחסי אנוש מעולים".
 
בדברי ברכתם ציינו מנכ"לי החברה עדי אדלר ומשה אופק את המסירות והאחריות שמגלים עובדי החברה בכל המחלקות, את נכונותם ומחויבותם לקידומה של תמן המובילה את החידושים והפיתוחים בשוק איבזור כלי הרכב לבעלי מוגבלויות בארץ וכניסתה הנרחבת של הקבוצה לשוק הבינלאומי. בנו של אחד ממייסדי תמן דב שטקלר ז"ל, הביע את הערכתו למנכ"לי החברה שלא שכחו את אביו והחליטו להקדיש את טקס העובדים המצטיינים על שמו. משה אופק ועדי אדלר המנכ"לים של קבוצת תמן ציינו כי בכוונתם להפוך את טקס בחירת העובדים המצטיינים לאירוע שיתקיים מדי שנה.
ילדיו של דב שטקלר ז"ל בטקס

עדי אדלר ומשה אופק
עדי אדלר ומשה אופק