עתירה נוספת: משפחת גולדין צפויה להגיש מחר עתירה לבג״צ, בה תדרוש כי צוות השרים לענייני שבויים ונעדרים, שלא התכנס מאז סוף 2016, יתחיל לעבוד ו"להביא תוצאות", כלשונם. כמו כן, "מסדר הדר", הארגון הפועל למען השבת הדר גולדין, קיים הערב (שני) מפגן הזדהות עם המשפחה בכניסה לביתם בכפר סבא. באירוע השתתפו מאות אנשים וביניהם חברי תנועות הנוער, המכינות הקדם צבאיות ותושבי האזור.
אב המשפחה, שמחה גולדין, תקף במפגן ההזדהות את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר: ״אורון, הדר, אברה והישאם לא יחזרו בדיבורים, אלא רק במעשים. הממשלה שלנו חלשה במעשים. בשעות אלה עוברות טיוטות של נוסחים להסכם שיקום ושדרוג במיליארדים לעזה. הסכם שכולו משרת את ממשלת החמאס ומשפר את מעמדה החלש מול האוכלוסייה. ההסכם הזה מתקדם בארמון הנשיאות בקהיר, בבית הלבן בוושינגטון ובמטה האו"ם בניו-יורק, אבל נתניהו וממשלת ישראל לא מציבים בפני כל הגורמים את הדרישה הכי בסיסית להשבת חיילי צה"ל ואזרחי ישראל מעזה". 
 
עוד הוסיף גולדין, כי "נתניהו חייב להציב תנאי ברור - הומניטארי תמורת הומניטארי. החזרת החיילים והאזרחים הוא תנאי מוקדם לכל מהלך. לא נרשה דבר אחר". כאמור, משפחת גולדין, באמצעות יועציה המשפטיים, תגיש מחר עתירה לבג״צ כנגד הממשלה. זאת לאחר שנודע למשפחה כי צוות השרים האחראיים לעסוק בנושא השבויים והנעדרים, ביניהם נתניהו, כחלון ודרעי, לא התכנס מאז סוף שנת 2016. כמו כן, נודע למשפחה כי צוות שרים נוסף, בו חברים נתניהו, ליברמן וארדן, שאחראיים לעסוק בתנאי האסירים הביטחוניים ובביקורי משפחות המחבלים, לא התכנס מאז תחילת 2017. 

בעקבות זאת אמרה המשפחה כי ״אנחנו נפנה לבג״צ בדרישה ששני הצוותים של השרים יתחילו לעבוד, להפעיל לחץ על חמאס ולהביא תוצאות. אנחנו פונים לבג"צ כדי שנתניהו יחשוף בגלוי את הסכם הכניעה הנוסף שמתגבש ממש עכשיו בתיווך מצרים, ארצות הברית והאומות המאוחדות".