הורי ילדי גן "הקטנטנים של יעל" ברמת גן, בו הגננת סיגל אלקיים וייס חשודה כי התעללה בילדיהם לאורך שנים, שלחו היום (שלישי) מכתב לשרון נהרי, עורך דינה של מנהלת הגן, יעל סבתו, בו הם דורשים לקבל את התשלום היחסי שמגיע להם בגלל סגירת הגן.

אתמול הודיעה סבתו, בעצת פרקליטה, כי הגן ייסגר עד להודעה חדשה וההורים יקבלו חזרה את התשלום עבור החודשים יולי ואוגוסט. כעת ההורים מתלוננים ודורשים כאמור לקבל גם התשלום היחסי עבור חצי חודש יוני וגם את התשלום שחלקם העבירו עבור חודש ספטמבר.

"הורי הילדים העבירו למרשתך מכתבים בהם ביקשו לקבל את הצ'קים נכון לחודשים יולי 2018 ואילך וכן את תשלום החלק היחסי לחודש יוני 2018 – החודש בו הופסקה פעילות הגן... על מרשתך להשיב להורי הגן גם את תשלום החלק היחסי של חודש יוני 2018 וזאת בהצטרף ליתרת הצ'קים כמפורט".

עוד נכתב כי "ברור לכל כי במצב הדברים שאירע בגן, חקירת המשטרה אשר מעלה חשדות כבדים כלפי מרשתך וכלפי צוות הגן, והפסקת פעילות הגן לאחר הודעת ההורים כי הם מפסיקים לשלוח את ילדיהם לגן לאלתר - על מרשתך להשיב את סכומי הכסף היחסיים בהתאם למועד עזיבת ההורים את הגן".

"מדיניות של מידור הורים"

אב לפעוט בגן אמר ל"מעריב-אונליין" כי "עם כל הכבוד, אם יעל סבתו בוחרת לסגור את הגן אז ברור שאנחנו עוזבים אותו, זה מתבקש וברור מאליו. אנחנו לא  עוזבים כי הילד שלי חולה. זה אירוע שלא היה כדוגמתו - גננת שנעצרה, סוגרים את הגן, חקירת משטרה, מי ישאיר את הילד שלו שם? את לא משלמת לי על זה שאת מפסיקה את הפעילות?".

אם נוספת לפעוטה בגן אמרה כי "מה זו החוצפה הזו? את סוגרת את הגן ואנחנו נמשיך לשלם לך?". על כך שהגננת שוחררה הבוקר למעצר בית בן שבעה ימים, בעוד מנהלת הגן נמצאת בביתה, אמרה האם כי "סיגל ויעל היו מאוד קרובות ועכשיו בחקירה סיגל לא מספרת את זה שיעל אפשרה במשך שנים את האלימות הזו בגן, הייתה עצימת עיניים. הייתה שם מדיניות בגן של מידור הורים, היא עשתה כל מה שהיא יכולה כדי שההורים לא יחטטו וישאלו שאלות וכשההורים העזו לשאול שאלות היא העיפה אותם מהגן או הנחתה את כל הצוות לא לדבר עם ההורים. דברים הזויים שלא שמנו לב אליהם ועכשיו כשכל האסימונים נופלים אנו מקבלים את התמונה המלאה".