התפתחות נוספת בחקירת פרשת החשד להתעללות בפעוטות בגן "הקטנטנים של יעל " ברמת גן. היום (חמישי) מסר עו"ד נבון קצב, פרקליטם של ההורים שבנם הפעוט בן השנה ותשעה חודשים, עבר על פי החשד התעללות בגן, והם שהובילו לפתיחתה של החקירה בפרשה החמורה, מידע וממצאים חדשים המצביעים שככל הנראה תידרש הרחבה של החקירה.
 
על פי הערכה, החוקרים לא יסתפקו בחקירה שהתנהלה כנגד הגננת סיגל אלקיים וייס, והם יזמנו לחקירה גם את מנהלת הגן שמבחינתה סגרה בראשית השבוע את הגן עד שיתבהרו העניינים כביכול. "הייתי היום במרחב דן ומסרתי פרטים חדשים שאין ביכולתי לפרטם, והערכה היא החקירה לא תסתיים בגננת בלבד וכי צפויה התפתחות חדשה", אמר עו"ד נבון קצב בצאתו מהמשטרה וסירב להרחיב בנושא. בימים האחרונים נחקרה סייעת בגן וגם היא חשודה בהתעללות בפעוט בתינוקייה ובמשטרה טרם החליטו כיצד לנהוג בעניינה.

מעצרה של סיגל אלקיים וייס, הגננת מרמת גן שחשודה בהתעללות בילדים בגן "הקטנטנים של יעל", שוחררה לפני יומיים למעצר בית. כזכור, אלקיים וייס נעצרה ביום שישי האחרון לאחר שהוגשה למשטרה תלונה בנוגע אליה, בליווי סרטוני מצלמות האבטחה בגן, בהם היא מתועדת כאשר היא, לכאורה מטלטלת את הילדים שתחת פיקוחה, סוחבת אותם בכוח ואף משליכה טיטולים לפרצופם. בשבועות האחרונים נחשפו מקרים קשים של התעללויות בגני ילדים.