הזמר קובי פרץ מבקש מבית המשפט לבטל את מעצר הבית הלילי שהוטל עליו על ידי ועדת השחרורים שהחליטה לשחררו כבר ב- 14 בחודש. "מדובר בהחלטה בלתי סבירה", טוענים עורכי הדין אלדן דנינו, ציון אמיר ושני אילוז, פרקליטיו של הזמר בעתירה שהוגשה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד. באמצעות פרקליטיו עורכי הדין אלדן דנינו, ציון אמיר ושני אילוז, טוען פרץ שהוא אדם דתי ואין זה הגיוני שלא יוכל להסתובב עם ילדיו בשעות הבוקר או לצאת לתפילה.
 
עורכי דינו מציינים כי פרץ אינו מסוכן לציבור ולכן אין חובה להשית עליו בכלל מעצר בית לילי. כזכור, טענו פרקליטיו של הזמר במהלך הדיון בוועדת השחרורים שליד בתי הסוהר כי עיסוקו ופרנסתו של פרץ הינם כזמר ולכן לא ראוי שיושת עליו מעצר בית לילי שכן בשעות הערב ועד לשעות הלילה הוא אמור לקיים את פרנסתו ומשפחתו. "זהו מקצועו ולא אחר" הסבירו בדיון. ועדת השחרורים קיבלה את הטענה והחליטה לשנות את מועדי מעצר הלילה ולקבוע אותו בין השעות 03:00 לפנות בוקר ועד לשעה 10:00.

אלא, שעתה טוענים עורכי הדין דנינו, אמיר ואילוז, כי מדובר בהחלטה בלתי סבירה שכן לא כל מי שמשתחרר מוקדם מהמועד שנקבע עבורו מושת עליו מאסר לילי. "ישנם לא מעט שהשתחררו ללא תנאי מגביל שכזה וקובי פרץ, אמור להיות בדיוק האדם שאין להשית עליו הגבלה שכזאת", הם אומרים.