משפחת גולדין סיימה לפני זמן קצר את המשט הראשון לעזה בקריאה לממשלת ישראל לפעול בכל הכלים העומדים לרשותה להשבת הבנים. מחר יצויין יום השנה הרביעי לנפילתו של הדר ומשפחת גולדין עדיין לא קיבלה את בנם השבוי בידי חמאס.

במשט נטלו חלק חברי הכנסת מוטי יוגב, איילת נחמיאס ורבין, דן סיידה, שרן השכל ושולי מועלם וכן ח"כ לשעבר אריה אלדד. כלל המשתתפים הביעו התנגדות חריפה לשחרור מחבלים מחד אך על החובה לעצור כל סיוע המוניטרי ללא השבת הבנים. מדובר בחלק ממסע תקשורתי, אותו מנסה המשפחה להרים, ביחד עם "מסדר הדר", המיזם אשר הוקם על ידי חבריו, בניסיון להחזירו לקבר ישראל.
אחד המשתתפים במשט, ח"כ לשעבר, אריה אלדד, אמר על הסיפון: "כמי שהתחנך על דרכו של ז'בוטינסקי (הכוונה לנתניהו - י.ק), מכיר את המאמר 'ישר והפוך', הוא לא מבין שהשארתם בידי החמאס יוצרת סדק בקיר הברזל של הביטחון הלאומי שלנו. הוא לא הבין את המאמר, ואת תפיסת הביטחון הלאומי שלנו".

"הוא מקריב את חמש הדקות הקרובות, עם עפיפונים, או בלעדיהם, על מזבח העתיד של כולנו בארץ הזאת. ואם קברניט יוצר סדק, תפקידו של הציבור הוא לסתום את הסדק הזה, ולבנות מחדש את תפיסת הביטחון הלאומית שלנו. שישובו האדונים, קיר הברזל שלנו יהיה חזק יותר".

חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין (המחנה הציוני) אמרה: "הגעתי הבוקר כי חשוב להחזיר את הבנים והאזרחים הביתה, והממשלה יכולה לעשות יותר כדי להחזיר אותם. יצאתי לשיט הזה לא רק עם משפחת גולדין ומסדר הדר, אלא עם עם ישראל כולו - כל הלאום צריך לעמוד יחד במצבים האלה, אנחנו יודעים לעשות את זה".

"אבל בזמן שאנחנו עומדים כאן יחד, הקואליציה מקדמת חוק לאום שאני לא אוכל לתמוך בו; חוק הלאום אינו רואה אותי ואת הציבור שאנחנו מייצגים והוא משקף קואליציה שאינה רוצה שנעמוד יחד גם בעתיד. חוק הלאום היה צריך לעבור ברוב של 100 ח״כים, הרוב הקואליציוני אינו ״רוב״ מספק לצורך חוק יסוד כזה", הוסיפה חברת הכנסת.