נתוני "שקיפות בחינוך" של משרד החינוך פורסמו היום (רביעי), מהם ניתן לראות מי הרשויות ובתי הספר המובילים בתלמידים המרחיבים אנגלית ומתמטיקה, בשיעור ההעתקות, באחוז התלמידים העולים ועוד. בין היתר, מפילוח נתוני 39 בתי הספר בהם יש 100% זכאות לבגרות, רואים כי 5 מהם שייכים לרשת "נעם-צביה" המפעילה למעלה מ-40 בתי ספר יסודיים ובתי ספר תורניים תיכוניים, אולפנות וישיבות, בכל רחבי הארץ.



5 מוסדות הרשת עם 100% זכאות לבגרות:


ישיבת צביה באשקלון


אולפנת צביה עזתה (שדות נגב)


אולפנת צביה חיפה


אולפנת צביה בלוד


ישיבת צביה לוד



ל-6 מוסדות של הרשת יש אחוזי זכאות מ-95% ומעלה:


אולפנת צביה במעלה אדומים - 98%


אולפנת צביה בבני ברק - 97.7%


ישיבת צביה במעלה אדומים - 97.6%


אולפנת צביה ברחובות - 97.1%


ישיבת צביה בפתח תקווה (96.3%)


אולפנת צביה בת ים (95%)



מנהל הישיבה התיכונית צביה באשקלון, ציון פשוט, סיפר ל"מעריב" כי "זו שנה שנה שנייה ברציפות בו 100% מתלמידי ישיבת צביה אשקלון זכאים לתעודת בגרות. זאת תוצאה של מהלך חינוכי שהחל לפני שלוש שנים למיצוי יכולותיו של כל תלמיד ותלמיד, לצד עבודת צוות ענפה, מיפוי צרכים ושימוש נבון בשעות פרטניות. ראוי לציין שחלק ניכר מהתלמידים למדו מגמות בהיקף של 15 יח"ל. בנוסף לכך, תלמידי מחזור זה הם המחזור הראשון שמקבל מלבד תעודת הבגרות גם תעודת בגרות חברתית, כך שנוצר כאן שילוב מדהים של העצמה אישית עם תרומה מקסימלית לחברה".



ששון בוחניק, תלמיד צביה אשקלון, אמר כי ''המורים שלי עשו מעבר לללמד אותי את החומר. הם החדירו בי אהבת ידע, סקרנות ורצון לחקור ועם הכלים האלה אני ממשיך הלאה''.



מרשת החינוך "נעם-צביה" נמסר: "אנו מברכים את המוסדות על ההצלחה הכבירה. סוד ההצלחה טמון בצוותי ההוראה שבמסירות רבה מוביל תהליכים חינוכיים וחדשנות לימודית. הרשת כולה גאה בהם ולומדת מהם".