דובר משרד החוץ עמנואל נחשון תקף היום (שבת) את ערוץ התקשורת CNN והאשים אותה במניפולציה ושיבוש עובדות בדיווח שהוציא הארגון באשר לאירועים שהתרחשו ביממה האחרונה בדרום. בציוץ שפרסם הערוץ האמריקאי נכתב כי "טנקים ישראליים הוצבו נגד עמדות צבאיות של חמאס, בתגובה לפעולות שביצע הארגון בגדר, יום לאחר אלימות שהותירה ארבעה פלסטינים מתים, מתוכם שלושה פעילי חמאס, וחייל ישראלי אחד הרוג". 



בתגובה לציוץ זה של ה-CNN כתב עמנואל בדף הטוויטר שלו: "לא CNN! טעיתם ולא בפעם הראשונה- חייל ישראלי נהרג על ידי החמאס, בעוד הוא מגן על מדינתו ואזרחיה, נגד הטרוריסטיים הרצחניים. בשיבוש העובדות אתם עורכים מניפולציה נגד ישראל! הפסיקו את המניפולציות!" 







כזכור, הדברים נאמרו בהקשר למותו של סמ"ר אביב לוי, בן ה-20, שנהרג אמש מירי צלפים בגבול הרצועה. בתגובה לירי על החייל, צה"ל חיסל את ארבעת המחבלים. סגן מפקד הפלוגה בה שירת לוי, סגן דור, הגיע היום לבית המשפחה וסיפר להורי הנופל על נסיבות מותו של בנם: "אביב לא היה אמור לצאת לשטח. הוא התקשר אלי ואמר לי, אתה חייב להוציא אותי". 



"באיזשהו שלב נפרדנו וזמן קצר לאחר מכן שמעתי שחייל מהכוח נפגע. הגעתי לשטח וראיתי שמדובר באביב", הוסיף הקצין. כשנשאל על נסיבות מותו של החייל, וכיצד הוא נהרג למרות שלבש אפוד מגן, הסביר סגן דור כי מדובר היה בקליע בקוטר של 7.62, שאמנם לא חדר את האפוד, אך גרם למותו של לוי מעוצמת הפגיעה, ואף הוסיף כי הוא החזיק את הקליע ביד כדי להדגיש את העובדה שהקליע אכן לא חדר לגופו של לוי. "אביב היה הטוב מכולם בכל מה שהוא עשה גם יותר מהמפקדים שלו", סיים סגן דור את דבריו.