יממה לאחר שפורסם כי בית המשפט נענה לעתירת ההורים לילדים שנפגעו בפרשת המורה הפדופיל שאול שמאי מבית הספר בתל אביב וקבע כי המנהלת לא יכולה להישאר בתפקידה, אם שבתה נפגעה בפרשה, אומרת הבוקר (חמישי) ל"מעריב-אונליין" כי היא מצפה שמשרד החינוך יקח את האחריות ויביא מנהל שיאחה את השברים.

"יש סיפוק אדיר, הקלה מאוד גדולה. אנחנו מעל שנה במאבק הזה, מאבק שבעינינו היה ערכי וצודק. חבורה של אנשים נפלאים של הורים שראתה את הטיוח, ההסתרה במשרד החינוך, את המחדל הנוראי וניסתה לצעוק בכל דרך אפשרית 'המלך הוא עירום'".
ההורים, שיוצגו ע"י עו"ד דפנה הולץ לכנר, לא הופתעו מפסק הדין: "האמנו בצדקת הדרך אחרת לא היינו יכולים להיות במאבק הזה כל כך הרבה זמן. פנינו לכל הגורמים כל השנה ודיברנו עם כל מי שרצה לשמוע ורובם ככולם הפנו לנו עורף כולל בנט ואבוהב ולמעט מלאכים כמו חברת הכנסת איילת נחמיאס-ורבין וח"כ יעקב מרגי שתמכו בנו וליוו אותנו לאורך כל הדרך, כל הרשויות והגופים במדינה -אף אחד לא לקח אחריות. לא לקחו אחריות על מחדל כזה שמבחינתנו הוא מחדל יום הכיפורים של משרד החינוך והיחיד שאשם הוא מורה פדופיל שבעצם הוא איש חולה. 

מי אשם? הילדים שלנו אשמים שזה קרה? אנחנו אשמים? אף גורם לא לקח אחריות. אנחנו ב-2018 ומסתבר שלא למדנו כלום וזה לקח לכל מערכת החינוך, למי שאמור לשמור על הביטחון של שלום ילדינו. להבין שהנפש והגוף של הילדים שלנו הם לא הפקר ומי שחוטא בנושא הזה צריך פשוט ללכת הביתה, לא להישאר כאיש חינוך".

הילדים שנפגעו בפרשה שמעו כי המנהלת תעזוב, רובם נמצאים בטיפולים ומנסים להמשיך קדימה. "יש המון ילדים שמטופלים, איש איש בביתו ובטיפולים שלו, חרדות, סיוטים, הרטבות. אנחנו אוספים את השברים עכשיו, מעבר לאנחת הרווחה של המאבק הזה, עכשיו כל אחד הולך לשקם את השברים בבית. קיבלנו שיעור לכל החיים ונשאר לנו עוד הרבה במה לטפל בבית".

"בית הספר היה במשבר במשך שנה והוא עדיין נמצא במשבר מאוד גדול עכשיו, הרבה מורים עזבו, הרבה תלמידים נשרו בגלל הסיפור הנורא ואין מנהל. אנחנו מצפים היום ממשרד החינוך שאחרי המחדל הנוראי בטיפול ובהחלטות השגויות שלקח והלא מושכלות בלהשאיר שנה נוספת את המנהלת, אנחנו מקווים שהוא ייקח את המושכות ויביא מנהל שהוא מנהיג ודמות חינוכית אמיתית שיכולה לתת מענה לבית הספר ולקהילה השבורה ולשקם מחדש את ההריסות".

לדבריה מספר הילדים בבית הספר קטן כי הרבה הורים רשמו את ילדיהם לבית ספר אחר בעקבות הפרשה ובנוסף חלק מהמורים ומאנשי הצוות החינוכיים עזבו. "הקהילה היום זקוקה למורים טובים, אנשים עם ניסיון שייקחו את הילדים בידיים במלוא מובן המילה. אנשים שיש להם גישה לילדים ויודעים איך לטפל, שישימו את הילדים שלנו סוף סוף במקום אחר וימזערו את הנזק שהוא לכל החיים".