נקמה חסרת אבחנה: בעקבות הצתת המלונית "יפו 60" בירושלים", שהובילה לפציעות קשות לארבעה בני משפחת עוז מפתח תקווה, עצרה המשטרה שלושה חשודים, שניים מהם עובדי המלון לשעבר. היום (שלישי) מסרה משטרת ירושלים כי החשוד המרכזי בהצתה הגיע במהלך הלילה עם חוקרי המשטרה אל המקום בו אירעה ההצתה, שם שחזר בפניהם את השתלשלות האירועים של אותו הלילה ואת האופן בו לפי החשד הצית את בניין הדירות. החשד הוא כי המניע למעשה היה פיטוריו של העובד מהמקום.

בית המשפט השלום בירושלים האריך כבר ביום ראשון את מעצרו של החשוד המרכזי בהצתה, ואתמול בבוקר האריך את מעצרו של חברו ששוחח עימו בטלפון מיד לאחר האירוע וקיבל ממנו הודעה במסרון כי המקום בוער. החשוד המרכזי במעשה תועד כשהוא בורח מזירת האירוע, וניסה לטעון להגנתו כי רק עבר במקום ושלח לחברו הודעה קולית. 

בית המשפט האריך עד ליום חמישי את מעצרה של חשודה אחרת, בת 37, תושבת שכם במקור, המתגוררת עם בעלה היהודי ושני ילדיהם בירושלים. חוקרי המשטרה מייחסים לה עבירה של קשירת קשר ישיר לביצוע ההצתה. נציג המשטרה ציין במהלך הדיון בבית המשפט כי לחשודה מיוחסות עבירות של ניסיון רצח, הצתה על רקע לאומני של מבנה וקשירת קשר לפשע.
דוברות משטרת ירושלים מסרה כי "חקירת המשטרה נמשכת, ועדיין נעשות פעולות חקירה רבות על מנת להגיע למלוא חקר האמת ובמטרה להביא את כלל החשודים והמעורבים לדין".

ביום שבת האחרון דווח על שיפור במצבם של הילדים והאם, בעוד מצבו של אביהם מוסיף להיות קשה. המשפחה שהתה במקום במסגרת טיול בירושלים לרגל חגיגות יום הולדתו ה-45 של רונן, אב המשפחה, ולא ידעה כלל כי המקום פועל ללא אישור שירותי הכבאות

רש"פ שי נחמיה, שחילץ את המשפחה שנפגעה באסון, סיפר לפני יומיים כי "הבנתי שיש לכודים בבניין, שצועקים לעזרה. שמענו את הלכודים צועקים מהמסדרון שהם נשרפים. חדרנו כנגד הנהלים למסדרון בחום של 500-400 מעלות. לוחמי האש החלו לשלוף את האנשים אחד - אחד מתוך המבנה, ואב המשפחה שנלכדה, שהיה בתוך המסדרון ואינסטינקטיבית היה אמור לברוח החוצה, ניסה לחלץ את ילדיו. הוא ביקש דבר ראשון שנחלץ את הילדים, תפס אותם בידיים ומסר אותם אלינו, תוך שהוא יודע שהוא ממתין לסוף".