נוסעת עלתה לטיסת אל על, נרדמה, והתעוררה בבהלה כשהיא חשה שגבר מבצע בה מעשים מגונים. היא מיהרה לבקש עזרה מצוות המטוס, אך זה הותיר אותה באותו מושב, סמוך למי שהטריד אותה, ששב בינתיים למקומו, ולא הבטיח שהמשטרה תישלח לטפל באירוע, כך פורסם הבוקר (שני) בגלי צה"ל.
הצעירה סיפרה לגל"צ: "הייתי בטיסה מניו יורק לארץ. התעוררתי להרגשה שמישהו מתחכך בי. ניסיתי להזיז אותו בכוח. לדבריה, מי שניגש אליה מיד היה הדייל שציין כי הוא ראה את המתרחש. הצעירה הוסיפה כי הדיילת הראשית הגיעה והגיבה לאירוע באדישות. "התחלתי לבכות בייאוש והיא ניסתה לשכנע אותי כי כל העניין היה בטעות", סיפרה.
עוד טענה, כי היא התקשתה להגיב לסיטואציה והיא לא הורחקה מאותו אדם. ניגש אליה נוסע אחר שאמר כי הוא היה עד למה שהתרחש והוא מוכן להעיד בנושא. דיילים נוספים אמרו לצעירה כי אם הייתה מגישה תלונה ייתכן שהיה ניתן למצות את הדין אם האדם כבר בשדה התעופה. "אני מרגישה שזה לא מניח לי, אם אני אלך למשטרה אני לא חושבת שייצא מזה משהו, אבל אני נורא כועסת על אל על כחברה. על איך שהם הגיב. לא עובר יום בלי שאני חושבת על זה שהייתי צריכה לעשות משהו ולא עשיתי אותו", הוסיפה.

מאל על נמסר בתגובה: "הנוסעת טופלה במהלך הטיסה ולאחריה ברגישות רבה, מנהלת השירות טיפלה בטיסה באופן אישי ולאחר הטיסה היא טופלה בקשרי הלקוחות והוצע לה להתלוות אליה ולהגיש תלונה במשטרה. אנו מצרים על המקרה אך החברה עשתה כל שביכולתה ותמשיך לסייע לנוסעת באופי שתבחר".