מכת הטביעות נמשכת: צעיר בן 20 טבע למוות הערב (שבת) לאחר שנכנס לים בחוף דלילה באשקלון. הצעיר נכנס למים ביחד עם אדם נוסף, שחולץ ופונה לקבלת טיפול רפואי כשהוא במצב קל עד בינוני. כוחות השיטור הימי ביצעו סריקות בחוף ובתוך המים לאורך שעות הערב, עד אשר מצאו את הצעיר בסמוך לשובר הגלים, כשהוא ללא סימני חיים. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של הצעיר. נסיבות האירוע נבדקות.



מקרה הטביעה המדובר מגיע לאחר שורה של טביעות, ברובה של ילדים, בחודשים האחרונים. כזכור, לפני שלושה ימים טבע פעוט בן שלוש בבריכה בקיבוץ יגור. הוא טופל ע"י חובש מאיחוד הצלה כרמל ופונה במצב אנוש בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה, תוך שמתבצעות בו פעולות החייאה. 



יומיים לפני כן, אביטל רחלי נזרית בת החמש מרחובות טבעה למוות בזמן ששהתה בבריכה בצימר עם משפחתה ביישוב מגדל. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע העניקו לה טיפול רפואי ראשוני במקום, שכלל פעולות החייאה, ופינו אותה לבית החולים "פוריה" שליד טבריה, אך שם נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה עיכבה לחקירה את בעלי הווילה שהושכרה למשפחתה של הילדה בחשד לניהול עסק ללא רישיון.