הלכה רחוק מדי: הנערה הפלסטינית עהד תמימי, שזכתה לחשיפה בינלאומית לאחר שהורשעה בתקיפת חייל צה"ל וריצתה שמונה חודשי מאסר, בירכה בסוף השבוע האחרון את מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, לרגל חג הקורבן. הברכה הרגיזה את תומכי הפלסטינים המתנגדים לארגון הטרור השיעי-לבנוני, הנלחם לצד איראן והמשטר הסורי.



"הרמת את המורל שלי ושל כולנו", אמרה תמימי בסרטון כשהיא פונה למזכ"ל חיזבאללה. "אנחנו גאים בך מאוד ומחזקים את ידיך. כולנו איתו וכולנו גאים בך".



בנוסף, הודתה תמימי בסרטון לנסראללה על תמיכתו בה לאחר שבפברואר 2017 הקדיש לה מזכ"ל חיזבאללה קטע שלם מנאומו והגדיר את תקיפת החייל, שזכתה בישראל לביקורת חריפה, כ"מעשה אמיץ".



גולשים ערבים, בעיקר אלו המתנגדים לחיזבאללה, כינו אותה "מתנגדת מזויפת", קיללו אותה ואף טענו כי "עברה שטיפת מוח על ידי הסוהרים הציונים, כדי לתמוך בנסראללה". גם פלסטינים רבים הדגישו כי היא פוגעת בניטרליות של הפלסטינים ואף גרמה נזק לסוגיה הפלסטינית, ואחרים הדגישו כי היא היא מייצגת רק את עצמה.





גולש ערבי אחר צייץ "לישראל יש את גל גדות, לפלסטינים יש את עהד תמימי. ההבדל ביניהן הוא שתמימי אוהבת את חיזבאללה ונהנתה מהזמן שהייתה בכלא בזמן שהיא טוענת שהיא מדוכאת".