שוד אלים במשרדי מאפיית אלעפיה באשקלון: רעולי פנים פרצו הבוקר (ראשון) למשרדי הרשת, פצעו קל את הבעלים ולקחו על פי הנטען כרבע מליון שקלים. בעל הרשת, המוכרת מאוד באשקלון, הזעיק את המשטרה וסיפר לחוקרים שהוכה במהלך השוד. הוא קיבל טיפול רפואי ופונה לבית החולים כשהוא במצב קל לאחר שנחבל על ידי התוקפים. 


 


במשטרת מרחב לכיש פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, ועושים מאמצים לאתר מצלמות אבטחה במקום ובסביבתו. מדובר ברשת מאפיות מצליחה באשקלון, ובעליה הוא איש עסקים המוכר מאוד בעיר. לפי הנטען, הכסף שנגנב הוא ככל הנראה הפדיון של סוף השבוע האחרון. 

לפני כשבוע סיפרה אוסי שיאון, תושבת קדש ברנע, כי בזמן שנסעה על כביש 211, שדדו אותה תושבים מהפזורה הבדואית וגנבו ממנה את הטרקטורון שמשמש את משפחתה לעבודה חקלאית, שהיה על העגלה המחוברת למכונית. לדבריה, השוד אירע בזמן שברכב שלה נמצא גם בנה בן ה-13 וחצי, והיא נחבלה לאחר שניסתה להיאבק בשודדים. 
 
"הוא דחף אותי מהטרקטורון בדיוק כשהשני הניע ומשך את הטרקטורון שלי. אני עפתי, נזרקתי מהטרקטורון ונחתתי על הראש. בינתיים השניים נכנסו לשטח עם השלל", סיפרה. "הבן שלי יצא מהאוטו בריצה, התקשרנו לבעלי, ענן, שהוא גם הרבש"ץ של היישוב. בתוך כמה דקות המון כוחות משטרה וצבא הגיעו למקום, הרימו פצצות תאורה, בלאגן שלם, אבל הזוי".